با همت گروه تبلیغ تخصصی مشاوره معراج اندیشه صورت می گیرد؛

برگزاری دوره های آموزشی تربیت واسطین و معرفین ازدواج در کشور

تاریخ انتشار:
گروه تبلیغ تخصصی مشاوره معراج اندیشه با همکاری دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، مجموعه دوره های آموزشی تربیت واسطین و معرفین ازدواج در کشور را برگزار می کند.
برگزاری دوره های آموزشی تربیت واسطین و معرفین ازدواج در کشور

به گزارش خبرنگار بلاغ، حجت الاسلام مهدی پورقلی مدیر گروه تبلیغ تخصصی مشاوره معراج اندیشه از برگزاری 80 دوره های آموزشی تربیت واسطین و معرفین ازدواج در کشور تا پایان سال 1402 خبر داد.

حجت الاسلام پورقلی اظهار داشت: گروه تبلیغ تخصصی مشاوره معراج اندیشه با هدف آموزش واسطین ازدواج و ارتقاء سطح علمی معرفین ازدواج از ابتدای سال جاری بیش از 15 دوره آموزشی تربیت واسطین و معرفین ازدواج در استان هایی همچون قم، تهران، همدان، مازندران، و البرز را برگزار کرده و در نظر دارد تا پایان سال 1402 تعداد 80 دوره را در سراسر کشور برگزار نماید.

وی در ادامه افزود: در این دوره‌ها اساتید و روان‌شناسان متخصص ازدواج با بیان نکات و معیارهای دقیق و لازم در امر واسطه گری ازدواج به تبیین و ترویج فرهنگ واسطه‌گری ازدواج که از سفارشات اکید رهبر معظم انقلاب می باشد می پردازند.

مدیر گروه تبلیغ تخصصی مشاوره معراج اندیشه بیان کرد: ارائه منابع مطالعاتی و بسته‌های آموزشی تخصصی در زمینه ازدواج و واسطه‌گری از دیگر ویژگی‌های قابل توجه این طرح‌ بوده و از سرفصل های این دوره آموزشی می توان به «شیوه های ارتباط گیری با جوانان»، «ترغیب به ازدواج» و «سبک‌های همسان‌گزینی مناسب» "ارائه فرم های لازم در همسان‌گزینی" "در اختیار قرار دادن پنل‌های فعالیت واسطه گری ازدواج" "تشکیل گروه‌های مشترک همسان‌گزینی" و... اشاره نمود.

حجت الاسلام پورقلی تصریح کرد: طرح مذکور قابل اجرا در تمامی نهادهای ارزشی و دغدغه‌مند در سراسر کشور می‌باشد و علاقه مندان جهت همکاری در برگزاری این طرح می توانند با شماره تماس 09902364196 یا از طریق پیامرسان ایتا به نشانی merajandisheh@ یا جستجوی "مرکز مشاوره معراج اندیشه" در پیام‌رسان ایتا اقدام نمایند.

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس های صفحه وب و آدرس های ایمیل به طور خودکار به پیوند تبدیل می شوند.