به همت مرکز آموزش های کاربردی برگزار می شود؛

نشست علمی آموزشی «کوروش هخامنشی و مراسم۷ آبان»

تاریخ انتشار:
مرکز آموزش های کاربردی معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم با همکاری قطب تعمیق ایمان و باورهای دینی و مقابله با جریان های انحرافی نشست علمی آموزشی «کوروش هخامنشی و مراسم۷ آبان» را برگزار می نماید.
نشست علمی آموزشی «کوروش هخامنشی و مراسم۷ آبان»

به گزارش خبرنگار بلاغ، مرکز آموزش های کاربردی معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم با همکاری قطب تعمیق ایمان و باورهای دینی و مقابله با جریان های انحرافی نشست علمی آموزشی «کوروش هخامنشی و مراسم۷ آبان» را برگزار می کند. 

گفتنی است این نشست علمی آموزشی به موضوعاتی چون «علل گرایش نخبگان و روشنفکران به کوروش گرایی و باستانگرایی در دو سده اخیر»، «کوروش در کتاب مقدس»، «۷ آبان اصالت یا جعل» و «وضعیت شناسی باستانگرایی در کتب آموزشی» می پردازد.

لازم به ذکر است تاریخ شروع این نشست سه شنبه دوم آبان ماه 1402 ساعت ۱۶ الی ۲۰ بوده و در ساختمان مرکز آموزش‌های کاربردی واقع در خیابان دورشهر ،کوچه اول، جنب کلانتری برگزار می گردد.

علاقه مندان جهت ثبت نام در نشست علمی آموزشی «کوروش هخامنشی و مراسم۷ آبان»، می توانند تا یک آبان ماه 1402 از طریق مراجعه به تارنمای مرکز آموزش های کاربردی به نشانی el.balagh.ir اقدام کنند.

🗓 سه شنبه دوم آبان ماه 1402
⏰ ساعت ۱۶ ساعت ۲۰    
 
🏢 قم -خیابان دورشهر -کوچه اول -جنب کلانتری -مرکز آموزش‌های کاربردی - سالن اجتماعات

⌛️ مهلت ثبت نام تا یک آبان ماه 1402

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس های صفحه وب و آدرس های ایمیل به طور خودکار به پیوند تبدیل می شوند.