گزارشی از برگزاری؛

دهمین نمایشگاه «معنویت در‌ اسارت» در سپاه حضرت محمد رسول الله(ص) تهران بزرگ

تاریخ انتشار:
به همت «قطب تعمیق ایمان دینی و مقابله با فرق انحرافی» و با همکاری معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، نمایشگاه «معنویت در‌ اسارت»  با موضوع نقد معنویت های نوپدید در راستای بهره مندی اساتید سپاه حضرت محمد رسول الله(ص) تهران بزرگ، برگزار گردید.
نمایشگاه معنویت در‌ اسارت

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بلاغ، دبیر میزکار تخصصی مقابله با فرق انحرافی در گفتگو با خبرنگار ما، از برگزاری دهمین نمایشگاه «معنویت در‌ اسارت» در سپاه حضرت محمد رسول الله(ص) تهران بزرگ خبر داد.

دبیر میزکار تخصصی مقابله با فرق انحرافی بیان کرد: این نمایشگاه که با هدف آشنایی اجمالی و انتقادی با جریان های انحرافی در حوزه «معنویت های نوپدید» برپا گردید، شامل غرفه هایی با موضوعات «آمارها و آسیب های معنویت های نوپدید»، «شیطان گرایی»، «عرفان حلقه»، «یوگا» و «تفکر نوین» در قالب چندین تابلو مقاله مصور، اجناس و کالاهای نمادین هر فرقه و کتاب، به همراه نمایش کلیپ هایی در این رابطه برای مخاطبان تخصصی عرضه گردید.

ایشان اظهار داشت: نمایشگاه «معنویت در‌ اسارت» به منظور ارتقاء و کیفی سازی مجموعه ارکان شبکه تربیتی صالحین در مباحث فرقه شناسی برگزار شد و به مدت 2 روز، پذیرای بازدیدکنندگان متخصص از جمله اساتید و استادیاران مجموعه سپاه حضرت محمد رسول الله (ص) بود.

نمایشگاه معنویت در‌ اسارت

 

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس های صفحه وب و آدرس های ایمیل به طور خودکار به پیوند تبدیل می شوند.