معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی تاکید کرد:

خدمت به خلق از موضوعات مورد تاکید دین مبین اسلام

تاریخ انتشار:
معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی بیان کرد: با توجه به روایت امام صادق علیه السلام «اَلْخَلْقُ عِيَالُ اَللَّهِ فَأَحَبُّ اَلْخَلْقِ إِلَى اَللَّهِ مَنْ نَفَعَ عِيَالَ اَللَّهِ وَ أَدْخَلَ عَلَى أَهْلِ بَيْتٍ سُرُوراً»؛ مردم عائله خدا هستند؛ پس محبوبترين كس نزد خدا، آن است كه به عائله او سود رساند و خانواده اى را خوشحال كند.
نشست صمیمی کارکنان معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی

به گزارش خبرنگار بلاغ، نشست صمیمی کارکنان معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی با حجت الاسلام والمسلمین سعید روستاآزاد و حجت الاسلام و المسلمین علی اصغر ثنائی معاون توسعه سرمایه انسانی و پشتیبانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم صبح امروز سه شنبه 5 دی ماه 1402 در سالن جلسات رضوان برگزار گردید.

در ابتدای این مراسم حجت الاسلام والمسلمین روستاآزاد ضمن ابراز خرسندی از برگزاری این نشست و قدردانی از تلاش همکاران در طول سال، اظهار داشت: با توجه به وجود دغدغه ها و مشکلات اقتصادی فراوان، هرچقدر خدمت رسانی در این عرصه صورت گیرد همچنان تمامی مشکلات برطرف نخواهد شد. سرعت مشکلات بیشتر از سرعت خدمات است.

وی با اشاره به روایتی از امام صادق علیه السلام، خدمت به خلق را از موضوعات مورد تاکید دین مبین اسلام دانست و بیان کرد: با توجه به روایت امام صادق علیه السلام «اَلْخَلْقُ عِيَالُ اَللَّهِ فَأَحَبُّ اَلْخَلْقِ إِلَى اَللَّهِ مَنْ نَفَعَ عِيَالَ اَللَّهِ وَ أَدْخَلَ عَلَى أَهْلِ بَيْتٍ سُرُوراً»؛ مردم عائله خدا هستند؛ پس محبوبترين كس نزد خدا، آن است كه به عائله او سود رساند و خانواده اى را خوشحال كند.

معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی در ادامه افزود: با تمام وجود کاستی ها و مشکلات، اقدامات شایانی چه در دوره های گذشته و چه در مدیریت حجت الاسلام و المسلمین ثنائی در معاونت توسعه سرمایه انسانی و پشتیبانی دفتر تبلیغات اسلامی صورت گرفته است. البته خدمات ایشان در سال های اخیر چشمگیر و قابل تقدیر می باشد.

حجت الاسلام والمسلمین روستاآزاد موضوع رفاه کارکنان و همچنین خدمت رسانی به آنان را از امور مهم دفتر تبلیغات اسلامی برشمرد و گفت: در جلسات متعدد مرتبط و غیر مرتبط با موضوع خدمت رسانی، مساله رفاه کارکنان و خانواده آنان مورد توجه مدیران ارشد دفتر تبلیغات اسلامی می باشد.

نشست صمیمی کارکنان معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی

 

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس های صفحه وب و آدرس های ایمیل به طور خودکار به پیوند تبدیل می شوند.