در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان میناب مورد بحث قرار گرفت؛

بهره مندی از خدمات دفتر تبلیغات اسلامی در فعالیت های تبلیغی شهرستان میناب

تاریخ انتشار:
در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان میناب که با حضور معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی برگزار شد، موضوع چگونگی بهره مندی از خدمات دفتر تبلیغات اسلامی در فعالیت های تبلیغی این شهرستان مورد بحث و گفتگو قرار گرفت.
بهره مندی از خدمات دفتر تبلیغات اسلامی در فعالیت های تبلیغی شهرستان میناب

به گزارش خبرنگار بلاغ، حجت الاسلام والمسلمین سعید روستاآزاد معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم در ادامه سفر خود به استان هرمزگان در جلسات شورای فرهنگ عمومی و ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان میناب شرکت کرد.

شایان ذکر است این جلسه که با حضور حجت الاسلام و المسلمین محسن ابراهیمی امام جمعه شهرستان میناب، معاون استاندار و فرماندار این شهرستان صورت پذیرفت، موضوع چگونگی بهره مندی از خدمات دفتر تبلیغات اسلامی در فعالیت های تبلیغی این شهرستان مورد بحث و گفتگو قرار گرفت.

گفتنی است از موضوعات مطرح شده در این جلسه می توان به «توجه ویژه به کیفیت و کمیت مبلغان اعزامی به شهرستان میناب»، «بهره مندی از مبلغان متخصص در فضاهای تبلیغی»، «ارتقاء سطح علمی و مهارتی مبلغان طرح امین و مربیان پرورشی»، «تقویت محتوایی هیات مذهبی و مداحان»، «تقویت مباحث قرآنی در سطح شهر» و «برگزاری مشاوره های خانواده» اشاره کرد.

لازم به ذکر است حضور در حوزه علمیه خواهران «حضرت زینب سلام الله علیها» با هدف بررسی مشکلات تبلیغی و شرکت در جلسه نهادهای حوزوی و فعالان فرهنگی از جمله برنامه های سفر معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم به شهرستان میناب بود.

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس های صفحه وب و آدرس های ایمیل به طور خودکار به پیوند تبدیل می شوند.