مشاور وزیر و رئیس ستاد اقامه نماز وزارت نفت بیان کرد:

نقش مهم دفتر تبلیغات اسلامی در پیشبرد فعالیت های تبلیغی در وزارتخانه نفت

تاریخ انتشار:
حجت الاسلام والمسلمین شاهانی اظهار داشت: در پیشبرد و پیشرفت فعالیت های تبلیغی در وزارتخانه نفت، دفتر تبلیغات اسلامی با تجربه چند ده ساله و ظرفیت های بسیار خود می تواند نقش بسزایی را در همکاری با این وزارتخانه داشته باشد.
مشاور وزیر و رئیس ستاد اقامه نماز وزارت نفت

به گزارش خبرنگار بلاغ، حجت الاسلام والمسلمین امیرحسین شاهانی مشاور وزیر و رئیس ستاد اقامه نماز وزارت نفت جمهوری اسلامی ایران در خلال بازید از مراکز مختلف دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم با حجت الاسلام والمسلمین سعید روستاآزاد معاون فرهنگی و تبلیغی این نهاد در مرکز آموزش های کاربردی دیدار و گفتگو کرد.

حجت الاسلام والمسلمین شاهانی در ابتدای مطالب خود با اشاره به اهمیت ارتقاء سطح علمی و مهارتی روحانیون در وزارت نفت اظهار داشت: حدود 1200 روحانی و مبلغ در این وزارتخانه مشغول به فعالیت بوده و بازآمدی مستمر در حوزه ارتقاء سطح علمی و مهارتی آنان یکی از امور مهمی است که امیدواریم با همکاری دفتر تبلیغات اسلامی گام های مناسبی برداشته شود.

وی در ادامه افزود: کارکنان و خانواده آنان در وزارت نفت، مخاطبان برنامه های فرهنگی و تبلیغی ما بوده که برای داشتن یک برنامه مستمر و مورد نیاز آنان، باید هماهنگی های لازم صورت پذیرد تا شاهد نتایج خوبی باشیم.

مشاور وزیر و رئیس ستاد اقامه نماز وزارت نفت گفت: در پیشبرد و پیشرفت فعالیت های تبلیغی در وزارتخانه نفت، دفتر تبلیغات اسلامی با تجربه چند ده ساله و ظرفیت های بسیار خود می تواند نقش بسزایی را در همکاری با این وزارتخانه داشته باشد.

حجت الاسلام والمسلمین شاهانی بیان کرد: وزارت نفت دارای اردوگاه های تفریحی در نقاط مختلف کشور می باشد که متاسفانه برنامه های تبلیغی و فرهنگی متناسب از لحاظ کمیت و کیفیت در آن مکان ها برگزار نمی شود، این فضاهای موجود مستعد حضور مبلغان توانمند و متخصص در عرصه های «جهاد تبیین»، «امیدآفرینی»، «مباحث خانواده و آسیب های متوجه به آن»، «عرفان های دروغین» و «کودک و نوجوان» می باشد.

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس های صفحه وب و آدرس های ایمیل به طور خودکار به پیوند تبدیل می شوند.