رفتن به محتوای اصلی
مدیرکل تبلیغ عمومی تشریح کرد؛

جهاد تبیین، توصیه به صبر، سکینه و ثبات مردمی با خدمات فرهنگی ـ اجتماعی در ایام فتح صادق

تاریخ انتشار:
مدیرکل تبلیغ عمومی معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی از اعزام ۴۵ گروه تبلیغی فتح صادق به 20 استان کشور با حضور 500 مبلغ برادر و خواهر و صدور 3هزار حکم تبلیغی در تیر و مرداد ماه سال جاری خبر داد.
1

به گزارش خبرنگار بلاغ، حجت‌الاسلام سیدحامد شریعتمداری، مدیرکل تبلیغ عمومی معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی از اعزام گسترده گروه‌های تبلیغی جهادی در تیر و مردادماه سال جاری با موضوع فتح صادق خبر داد.

وی با اشاره به اینکه این اعزام با هدف تبیین وضعیت جبهه مقاومت، ایجاد آرامش روانی و تقویت روحیه امید در جامعه انجام شده است، اظهار کرد: در این طرح، ۴۵ گروه تبلیغی جهادی متشکل از 500 مبلغ شامل 435 مبلغ برادر و 65 مبلغ خواهر به مناطق مختلف کشور اعزام شدند که شعب خوزستان و اصفهان نیز در این طرح مشارکت نمودند.

مدیرکل تبلیغ عمومی دفتر تبلیغات اسلامی با بیان اینکه این اعزام در استان‌های آذربايجان‌شرقى، تهران، اصفهان، خوزستان، چهارمحال وبختياري، خراسان رضوى، فارس، قزوين، قم، کرمان، کرمانشاه، کهگيلويه وبويراحمد، گلستان، گيلان، لرستان، مازندران، همدان و يزد انجام شده، گفت: گروه‌های تبلیغی در مدت ۴۰ روز فعالیت خود ضمن اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی، اجتماعی و دینی، به بازدید از خانواده‌های آسیب‌دیده، کمک‌رسانی و برگزاری نشست‌های جهاد تبیین در مساجد، برپایی مواکب و نمایشگاه، برگزاری حلقه‌های فکری نوجوانان و بهره‌گیری از مشارکت جوانان در برنامه‌ها پرداختند.

وی افزود: یکی از محورهای پرمخاطب این طرح، برگزاری برنامه‌های استیجی متنوع برای کودکان و نوجوانان، برپایی ایستگاه‌های صلواتی، غرفه‌های پرسش و پاسخ و مشاوره دینی و خانوادگی بود که با استقبال فراوان مردم مواجه شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین شریعتمداری با اشاره به ویژه برنامه‌ی دفتر تبلیغات اسلامی در ایام پس از جنگ12 روزه خاطرنشان کرد: در ۱۰ روز نخست ماه محرم، دفتر تبلیغات اسلامی با همکاری گروه‌های فتح صادق اقدام به برپایی ایستگاه فرهنگی در پیاده‌راه آیت‌الله مرعشی قم کرد که شامل استیج اجرای برنامه، ایستگاه صلواتی، غرفه‌های جهاد تبیین، کودک و نوجوان، پرسش و پاسخ، غرفه ویژه بانوان و مشاوره خانواده بود و این ایستگاه حال و هوای حماسی و معنوی‌ای را در آن ایام با نشان دفتر تبلیغات اسلامی ایجاد نمود.

وی افزود: در این برنامه‌ها از حضور مبلغان تخصصی در حوزه‌های روان‌شناسی، خانواده، کودک و پاسخ به شبهات استفاده شد تا مخاطبان بتوانند از خدمات گوناگون تخصصی دفتر تبلیغات اسلامی بهره‌مند شوند.

مدیرکل تبلیغ عمومی دفتر تبلیغات اسلامی در پایان تصریح کرد: بازخوردهای مردمی از اجرای این طرح بسیار مثبت و دلگرم‌کننده بوده است. بسیاری از خانواده‌ها، جوانان و کودکان شرکت‌کننده، از فضای صمیمی و پاسخگویی دقیق مبلغان ابراز رضایت داشتند که نشان از تاثیرگذار بودن حضور میدانی مبلغان در کنار مردم، در انواع بلیغ دینی است.

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس های صفحه وب و آدرس های ایمیل به طور خودکار به پیوند تبدیل می شوند.