جمعه ۱۰ تير ۱۴۰۱ /۱ ذو الحجة ۱۴۴۳

مسیر

حجت الاسلام و المسلمین یحیی کمال:
حجت الاسلام والمسلمین کمال با ارزشمند خواندن ارزیابی مبلغان ابراز امیدواری کرد: با شناختی که به واسطه ارزیابی مبلغان صورت می گیرد بتوانیم برنامه تبلیغی تربیتی بهتری را برای اعزام های بعدی عملیاتی کنیم.
یحیی کمال

حجت الاسلام والمسلمین یحیی کمال, مدیر کل امور تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم در گفت و گو با خبرنگار بلاغ اظهار داشت: یکی از مباحث جدی اعزام ماه محرم دفتر تبلیغات اسلامی، ارزیابی مبلغان توسط کارشناسان تبلیغی است که به سراسر کشور اعزام شدند و مأموریت پیدا کرده اند که در مناطق مختلف حضور یابند تا گروه های تبلیغی و مبلغان جدید الورود را مورد ارزیابی قرار دهند و با شناسایی توانمندی ها مبلغان و نیز شناسایی فرصت ها و آسیب های منطقه, برنامه ای مدون جهت ارتقای توانمندی مبلغان و استفاده بهینه با توجه به شناخت از منطقه داشته باشیم.
مدیر کل امور تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی با اشاره به اینکه هدف اعزام مبلغ به سراسر کشور صرفا تبلیغ نیست بلکه هدف، تربیت آحاد جامعه است و تبیلغ تربیتی تنها با حضور فیزیکی و مستمر مبلغ توانمند در مناطق و در جمع مخاطبان اتفاق می افتد, افزود: هدف از ارزیابی گروه های تبلیغی و مبلغان جدید الورود این است که با شناسایی های صورت گرفته, بتوانیم بهترین برنامه تبلیغی را با آموزش هایی که به مبلغان داده می شود توانمندتر ساخته تا تبلیغ تربیتی مد نظر اتفاق افتاده, چرا که یکی از راه های دستیابی به تبلیغ تربیتی، ارزیابی مبلغان است. 
وی ادامه داد: بازخوردگیری از فعالیت مبلغان در منطقه یکی از اثرات این ارزیابی است که در نتیجه این ارزیابی، اگر مبلغی در عرصه تبلیغ ضعیف بود و نیاز به آموزش در زمینه مهارت های تبلیغی یا برخی از موضوعات محتوایی تبلیغی داشت، دوره هایی را در قالب جلسات توجیهی و کارگاهی برگزار کرده تا بتوانند با قدرت و توانایی بهتری در منطقه حضور پیدا کنند.
حجت الاسلام والمسلمین کمال با ارزشمند خواندن ارزیابی مبلغان ابراز امیدواری کرد: با شناختی که به واسطه ارزیابی مبلغان صورت می گیرد بتوانیم برنامه تبلیغی تربیتی بهتری را برای اعزام های بعدی عملیاتی کنیم. 

ارتباط در ایتا