سید مصطفی میرلوحی – محمدرضا ناجی

شرایط موفقیت تبلیغ (قسمت اول)

تاریخ انتشار:
اهمیت و جایگاه تبلیغات در فرهنگ و بینش اسلامی و نیز نقش سرنوشت ساز آن در جهان کنونی و عصر حاضر، برای اهل نظر پوشییده نیست...

منبع: مسجد، ش 37 و 38

پیوست حجم
شرایط موفقیت تبلیغ (قسمت اول) 3.23 مگابایت

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس های صفحه وب و آدرس های ایمیل به طور خودکار به پیوند تبدیل می شوند.