به همت اداره تبلیغ رسانه ای معاونت فرهنگی و تبلیغی:

نشست هم اندیشی مبلغان رسانه‌ای برگزار شد

تاریخ انتشار:
حجت الاسلام روستا آزاد معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی در این نشست ضمن تقدیر از مبلغان رسانه ای گفت : رمز موفقیت یک اثر هنری طراحی چهارچوب دقیق و نقشه اولیه محکم است.

به گزارش خبرنگار بلاغ، اولین نشست هم اندیشی مبلغان رسانه‌ای اداره فعالیت های رسانه‌ای معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی با حضور گروه‌های تبلیغ رسانه‌ای روز یکشنبه در محل سالن رضوان معاونت برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین دکترسعید روستا آزاد معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم آزاد ضمن تقدیر از مبلغان رسانه‌ای در این نشست اظهار داشت: رمز موفقیت یک اثر هنری طراحی چهارچوب دقیق و نقشه اولیه محکم است. در اندیشه هنرمند باید اولین مساله هدف باشد . بنابراین بهتر است از ساخت آثاری که پیام و هدف آنها معلوم نیست و عمقی ندارند پرهیز شود.

در ابتدای این نشست دکتر اباذر جعغری مدیر کل اطلاع رسانی و تبلیغ نوین معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی  با ابراز خرسندی از فعالیت مبلغان رسانه‌ای، بر اهمیت تبلیغ در فضای رسانه‌ای تاکید کرد و گزارشی از فعالیت های صورت گرفته ارائه نمود.

همچنین سید سجاد قافله باشی، مدیر خانه داستانی اوج که با تشریح فعالیت‌های خانه داستانی اوج بیان داشت: اهداف خانه داستانی اوج به اهداف و دغدغه های فرهنگی دفتر تبلیغات اسلامی نزدیک است، لذا مبلغان رسانه‌ای می‌توانند با ارائه طرح و ایده های خود به خانه داستانی از حمایت آن مجموعه بهرمند شوند.

سرگروه هایِ رسانه ای برتر گزارشی از  فعالیت‌های خود ارائه دادند و  پشنهادات و انتقادهای خود را با مسئولین مطرح نمودند، از میان گروهای رسانه ای مرتضی راوش سرگروه "گروه دوکوهه فیلم"، محمد تقی رحمتی سرگروه "گروه همای رحمت" ،  رستمی مسئول گروه پویانمایی "صمیم"  و هادی نادری سرگروه "گروه آرمان" سوالات و نظرات خود را بیان کردند. علاوه بر این فاطمه احمدی سرگروه "مشق فیروزه ای" به نمایندگی از خواهران حاضر در نشست مشکلات و پشنهادات خواهرانِ مبلغ رسانه ای را مطرح کرد.

در پایان نشست از اساتید و مبلغان رسانه‌ای برتر از جمله حجت الاسلام و المسلمین دکتر مهدی داوودآبادی، به پاس دو سال مشاوره به مبلغان رسانه‌ای و مشاوره و ارزیابی طرح‌های رسانه‌ای و خانم وزیری مقدم به منظور مشاوره به کارگروه سبک زندگی خواهران  تقدیر به عمل امد.

دیگر مبلغانی که تقدیر شدند عبارتند از :

حنظله تاج الدینی: به منظور تقدیر و تشکر از همکاری های مختلف با اداره فعالیتهای رسانه‌ای و مشاوره و همکاری در تولید آثار و ارزیابی طرح‌های کارگروه نماز

مهدی رستمی: بخاطر موفقیت در جذب و ساماندهی طلاب مستعد و برگزاری سه دوره آموزش انیمیشن

علی صفایی: به منظور تقدیر از نوآوری و ایده پردازی و خلاقیت در نگارش ایده‌های بدیع که منجر به تولیدات موفقی شده است

محمد حسین فاضل: بخاطر تقدیر از برگزاری کارگروه نماز به مدت دو سال و تولید آثار مرتبط با موضوع نماز

مهدی کشتکار: بخاطر تقدیر از پیگیریهای مداوم و اطلاع رسانی تولیدات رسانه‌ای در فضاهای خبری

حسام خدادادی نجف آبادی: به منظور تقدیر از فعالیت تبلغی رسانه‌ای جهادی و اجرای تئاترهای متعدد تبلیغی

خانم شمخانی: به منظور تقدیر از عضویت، ایده پردازی و فعالیت در کارگروه سبک زندگی خواهران

گزارش تصویری

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس های صفحه وب و آدرس های ایمیل به طور خودکار به پیوند تبدیل می شوند.