با حضور حجت الاسلام و المسلمین روستا آزاد:

نشست هم اندیشی قرارگاه فرهنگی خاتم الاوصیا و معاونت فرهنگی و تبلیغی برگزار شد

تاریخ انتشار:
حجت الاسلام و المسلمین روستا آزاد: از جمله فعالیت های معاونت فرهنگی و تبلیغی در زمینه آسیب های اجتماعی می توان به، اعزام مبلغ متخصص و مشاور، تولید محتوای فرهنگی و آموزش مبلغان اشاره کرد.

به گزارش خبرنگار بلاغ نشست هم اندیشی قرارگاه فرهنگی خاتم الاوصیا و معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی با حضور حجت الاسلام و المسلمین سعید روستا آزاد و سید احمد عبودتیان مدیرعامل قرارگاه فرهنگی خاتم‌الاوصیا پیش از ظهر امروز در سالن جلسات دفتر معاونت فرهنگی و تبلیغی برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین روستا آزاد ضمن ارائه گزارشی از فعالیت های معاونت فرهنگی و تبلیغی افزود: ما معتقد به تعامل و هم افزایی هستیم و اعتقادمان این است اگر در جایی ظرفیتی باشد از آن استفاده کنیم.

وی گفت: ما باید به سمتی برویم که با تقویت مجامع خود جوش و حمایت از آنها و تعامل با نهادهای دیگر امور را پیش ببریم.

معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی اظهار داشت: در حیطه آسیب های اجتماعی می توانیم تعاملات خوبی را با قرارگاه خاتم الاوصیا داشته باشیم.

وی عنوان داشت: از جمله فعالیت های معاونت فرهنگی و تبلیغی در زمینه آسیب های اجتماعی می توان به، اعزام مبلغ متخصص و مشاور، تولید محتوای فرهنگی و آموزش مبلغان اشاره کرد.

همچنین سید احمد عبودتیان مدیرعامل قرارگاه فرهنگی خاتم‌الاوصیا ضمن ابراز خوشحالی از سطح گسترده فعالیت های فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی بیان داشت: این رویکرد صحیح فرهنگی که در دفتر تبلیغات اسلامی وجود دارد بسیار خوب است، خصوصا این فضایی که برای گروه های تبلیغی مهیا شده است.

گفتنی است در ادامه این نشست، اعضا به بحث و تبادل نظر در زمینه برخی مسائل فرهنگی و راهکارهای موجود در این عرصه پرداختند.

همچنین این جلسه با حضور مسئولان دو مجموعه همراه بود.

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس های صفحه وب و آدرس های ایمیل به طور خودکار به پیوند تبدیل می شوند.