با حضور مدیر کل امور تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی و فرمانده بسیج عشایری کشور؛

اعزام گروه های تبلیغی به مناطق عشایری مورد بررسی قرار گرفت

تاریخ انتشار:
در این نشست ابتدا توسط فرمانده بسیج عشایری کشور ضمن قدر دانی از تشکیل جلسه، فعالیت های تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی در مناطق عشایری را از فعالیت های ارزشمند و موثر معرفی کرد.
 اعزام گروه های تبلیغی به مناطق عشایری

به گزارش خبرنگار بلاغ، جلسه اعزام گروه های تبلیغی به مناطق عشایری با حضور حجت لاسلام والمسلمین یحیی کمال مدیر کل امور تبلیغی، سردار سیف فرمانده بسیج عشایری و فرماندهان بسیج عشایری استان‌ها و سرگروه های تبلیغی (نور ولایت خوزستان، انصار الامام المهدی(عج) غرب اصفهان، صراط مستقیم نورآباد لرستان، شهدای بختیاری چهار محال و بختیاری، سفیران حجت کهگیلویه و بویر احمد، اصحاب المهدی(عج) چهار محال و بختیاری)، هفته های اخیر درسالن جلسات معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی برگزار شد.
در این نشست ابتدا توسط فرمانده بسیج عشایری کشور ضمن قدر دانی از تشکیل جلسه، فعالیت های تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی در مناطق عشایری را از فعالیت های ارزشمند و موثر معرفی کرد و همچنین درباره رویکرد تبلیغ به مناطق عشایری مطالبی بیان کرد، سپس یحیی کمال مدیر کل امور تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی با بیان سابقه فعالیت های تبلیغی و اعزام عشایری دفتر تبلیلغات اسلامی در سال های گذشته، ضرورت ها، اهمیت و بایسته های اعزام مبلغان و تبلیغ عشایری و فرایند اعزام را تشریح کرد.
در این نشست مسائل و مشکلات فعالیت های تبلیغی در مناطق عشایری همچنین  زمینه های گسترش، تعامل و همکاری دفتر تبلیغات اسلامی با سازمان بسیج عشایری و بهره گیری از ظرفیت های این دو نهاد مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
همچنین در این نشست هر یک از مسئولان بسیج  عشایری و مدیران گروه های تبلیغی نظرات و پیشنهادات خود را بیان کردندو در پایان موارد  ذیل به تصویب رسید:
1) برگزاری نشستی با حضور نماینده ولی فقیه (حجت الاسلام تقوی) و رئیس سازمان جهاد و کشاورزی (قندالی)، رئیس بسیج عشایر کشور (سردار سیف)، معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی (حجت الاسلام روستاآزاد) جهت بررسی مسائل و مشکلات موجود در زمینه تبلیغ در مناطق عشایری.
2) برگزاری نشست های استانی با حضور گروه های تبلیغ عشایر استان و فرمانده بسیج عشایری و مسؤل تعلیم و تربیت بسیج عشایری استان و مسؤل گروه های تبلیغی و مسؤل اعزام استان در دفتر تبلیغات اسلامی جهت توجیه مبلغان و گروه­های تبلیغی و پی گیری مسائل و مشکلات تبلیغ عشایری در استان.
3)فراهم شدن زمینه سخنرانی سردار سیف در نشست عمومی مبلغان قبل عزام  ماه رمضان یا محرم.
4)تولید محتوای تبلیغی ویژه مبلغان مناطق عشایری توسط دفتر تبلیغات اسلامی.
5)ارائه لیست مناطق عشایری به دفترتبلیغات اسلامی جهت درج در سامانه سمتا برای برنامه ریزی تبلیغ در مناطق عشایری.
گزارش تصویری

 

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس های صفحه وب و آدرس های ایمیل به طور خودکار به پیوند تبدیل می شوند.