فرمانده بسیج عشایری کشور؛

در کشور ۱۴۹ حوزه مقاومت عشایری و ۲۰۳۴ پایگاه مقاومت عشایری وجود دارد

تاریخ انتشار:
سردار سیف گفت: نیروهای تبلیغی که در خط مقدم جبهه فرهنگی حضور دارند، نیازمند پشتیبانی می باشند.
اعزام گروه های تبلیغی به مناطق عشایری

به گزارش خبر نگار بلاغ، سردار نصرت الله سیف فرمانده بسیج عشایری کشور در نشست مشترک دفتر تبلیغات اسلامی وسازمان بسیج عشایری کشور و گروه های تبلیغی در سالن جلسات معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی که در هفته های اخیر برگزار شد، گفت: نیروهای تبلیغی که در خط مقدم جبهه فرهنگی حضور دارند، نیازمند پشتیبانی می باشند.

وی با بیان ضرورت  اعزام مبلغان به مناطق عشایری بیان داشت: دستگاه های مختلف  برای عشایر اعتبارات دریافت می کنند، همه سازمان ها مثل آموزش و پرورش، وزارت ورزش و جوانان و... همان وظایفی که نسبت به جامعه شهری و روستایی دارند، نسبت به جامعه عشایری هم دارند. باید این وظایف را از مجلس و دولت و دفتر مقام معظم رهبری مطالبه کنیم.

سردار سیف اظهار داشت: نیروهای تبلیغی که در خط مقدم جبهه فرهنگی حضور دارند، نیازمند پشتیبانی می باشند و بسیج برای پشتیبانی از مبلغان هیچ منبع تأمین اعتباری ندارد و ما تمام تلاش خود را برای حضور روحانیت در مناطق عشایری می کنیم.

وی با بیان این که مناطق عشایری به شدت به حضور مبلغان نیاز دارند تصریح کرد: انواع آسیب ها در این مناطق به علت وجود فضای مجازی و ماهواره در حال افزایش و گسترش است . عشایر می خواهند که یک روحانی بیاید و بچه های آنها را نجات دهد.

فرمانده بسیج عشایری کشور با اشاره به این که طلاب عشایری استان های مختلف باید به تفکیک دعوت شوند افزود: طلاب عشایری برای تبلیغ در آن مناطق باید ساماندهی شوند و مسؤلان بسیج عشایری استان هم بیایند با آنها صحبت کنند و مسائل استان را به آنها بازگو نمایند و آنها نسبت به فعالیت در منطقه توجیه شوند.

گزارش تصویری

 

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس های صفحه وب و آدرس های ایمیل به طور خودکار به پیوند تبدیل می شوند.