با حضور معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی؛

نشست مشترک سرگروه های تبلیغی استان مازندران و مدیران دفتر تبلیغات اسلامی برگزار شد

تاریخ انتشار:
نشست مشترک سرگروه های تبلیغی استان مازندران و مدیران دفتر تبلیغات اسلامی با حضور معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی، مدیر کل این معاونت مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی استان مازندران برگزار شد.
نشست مشترک سرگروه های تبلیغی و مدیران دفاتر تبلیغات اسلامی استان مازندران

به گزارش خبرنگار بلاغ، نشست مشترک سرگروه های تبلیغی استان مازندران و مدیران دفتر تبلیغات اسلامی با هدف همفکری، هم افزایی و بررسی مشکلات و موانع تبلیغی و شناخت ظرفیت های این استان، که هفته گذشته با حضور معاون فرهنگی و تبلیغی و مدیران کل این اداره برگزار شد.
در این نشست ابتدا معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حجت الاسلام روستاآزاد ضمن خیر مقدم به شرکت کنندگان در این نشست به بیان ظرفیت های موجود در دفتر تبلیغات اسلامی در بخش اعزام، مرکز آموزش ها، تبلیغ نوین و زمینه های همکاری در اعزام مبلغ در بحث برگزاری دوره های آموزشی و سایر امور تبلیغی پرداخت.
در ادامه نشست مدیر کل سازمان تبلیغات استان مازندران حجت الاسلام شکریان ضمن تشکر از معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبليغات اسلامي و گروه هاي تبليغي استان مازندران به ضرورت فعالیت تبلیغی تخصصی مبلغان در حوزه انقلاب اسلامی پرداخت.
در ادامه مدیر کل اطلاع رسانی و تبلیغ نوین دکتر جعفری با اشاره به ظرفیت های دفتر تبلیغات اسلامی در زمینه ی تبلیغ رسانه ای، تبلیغ در فضای مجازی و تبلیغ مکتوب وهنری، جهت همکاری با سرگروها و مبلغان استان مازنداران اعلام آمادگی کرد.
وی عرصه ی رسانه ای را یک عرصه مهم و جدی دانست و افزود: از آن جهت که کار رسانه ای هزینه ی زیادی به همراه خواهد داشت و نیاز به ابزار خاصی دارد، دفتر تبلیغات اسلامی آمادگی این را دارد که از مبلغان فعال در عرصه رسانه ای تبلیغ می کنند حمایت کند. همان گونه که در مساجد مخاطب خاص وجود دارد در فضای مجازی هم مخاطب ویژه ی وجود دارد که نیاز است مبلغان در فضای مجازی ورود کنند. باید توجه داشت که فضای مجازی، با وجود آسیب هایی که دارد، فرصت های زیادی را هم برای ما ایجاد می کنند. بیش از هشتاد درصد افرادی که جذب داعش شدند از طریق فضای مجازی بوده است و امیدی که استکبار برای برافکنی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دارد از طریق فضای مجازی در جبهه مقابل نیز فضای مجازی در تبیین آرمان های انقلاب اسلامی و بیان ارزش های ما جایگاه ویژه ای دارد و ما نیز باید از این فضا غافل نشویم.
در ادامه مدیر کل امور تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حجت الاسلام کمال گفت: دفتر تبلیغات اسلامی آمادگی اعزام تخصصی را در زمینه های مشاوره، مصرف کالای فرهنگی و فرق و مذاهب به مناطق مشترک و نیز اعزام تخصصی ویژه دانش آموزی را دارد.
در این نشست سرگروه های تبلیغی به بیان مشکلات خود در تبلیغ پرداختند و ایده ها و پیشنهادات خود برای برگزاری هر چه با شکوه تر جشن چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی را مطرح کردند.
گزارش تصویری

 

 

 

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس های صفحه وب و آدرس های ایمیل به طور خودکار به پیوند تبدیل می شوند.