معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی:

تشکیل گروه های تبلیغی یکی از برکات انقلاب اسلامی است

تاریخ انتشار:
حجت الاسلام روستا آزاد: همکاری و تعامل میان دفتر تبلیغات اسلامی و سازمان تبلیغات اسلامی در بسیاری از اوقات زبانزد ارگان های دولتی است.
حجت الاسلام روستاآزاد

به گزارش خبرنگار بلاغ، حجت الاسلام روستاآزاد در نشست مشترک سرگروه های تبلیغی و مدیران سازمان تبلیغات اسلامی استان مازندران، هفته گذشته که در مجتمع فرهنگی آموزشی مهدی یاوران جمکران شکل گرفت گفت: اداره و نهاد های موفق در مسیر فعالیت ها و جنبش های مردم نهاد حرکت می کند.
معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی بیان داشت: باید بین دفتر تبلیغات اسلامی و سازمان تبلیغات اسلامی هماهنگی و تعاملات لازم شکل بگیرد. به نظر می رسد تعامل خوبی بین مجموعه دفتر تبلیغات اسلامی و سازمان تبلیغات وجود دارد به طوری که خیلی وقت ها در ارگان های دولتی زبانزد است.
حجت الاسلام روستا آزاد مراسم باشکوه پیاده روی اربعین را نمونه بارز فعالیت مردم نهاد دانست و گفت: پیاده روی اربعین اگر تحت یک نهاد خاص بود، نیاز به صدها هزار نیرو برای رسیدگی به این امور داشت. همچنین اداره ای موفق است که در مسیر فعالیت ها و جنبش های مردم نهاد حرکت کند، خصوصا با محوریت طلاب و مبلغان که پشتوانه مردم است. تجربه ثابت کرده که هر امری به صورت مردمی باشد، توفیقات آن امر بسیار زیادتر خواهد بود. اداره ای می تواند ادعای توفیق کند که در جنبش ها و حرکت های مردمی و مردم نهاد، مخصوصا با محوریت طلاب و مبلغان بهاء دهد.
وی با اشاره به اثرگذاری فعالیت­های گروه­های تبلیغی عنوان کرد: حرکت بسیار خوبی که با اشراف مقام معظم رهبری اتفاق افتاد، تشکیل گروه های تبلیغی بود. این حرکت از اتفاقات پر برکت انقلاب اسلامی بود که ثمرات آن را در مناطق مختلف شاهد هستیم. البته نقص هایی نیز وجود دارد که به لطف خدا برطرف خواهد شد.
معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی با اشاره به مشکلات اقتصادی کشور و به تبع آن دفتر تبلیغات اسلامی گفت: با توجه به کمبود منابع مالی توان هزینه در بسیاری از فعالیت های فرهنگی و تبلیغی از دفتر تبلیغات اسلامی گرفته شده است. امیدواریم دفتر تبلیغات اسلامی و سازمان تبلیغات اسلامی نسبت به اولویت بندی در تخصیص منابع مالی دقت لازم را مبذول فرمایند که امور، به نحو احسن پیش برود.
وی اولویت اول را تأمین نیازهای فرهنگی منطقه تبلیغی دانست و اظهار داشت: در کنار ظرفیت های اعزام عمومی، اخیرا اعزام تخصصی در دفتر تبلیغات اسلامی با موضوعات ادیان و فرق، مشاوره، خانواده، فضای مجازی و سواد رسانه شکل گرفته است. این اعزام ها با هدف اثرگذاری هر چه بیشتر، به ویژه بر اقشار تحصیل کرده ی جامعه صورت می‌گیرد.
گزارش تصویری

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس های صفحه وب و آدرس های ایمیل به طور خودکار به پیوند تبدیل می شوند.