معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی:

تبیین و تبلیغ دستاوردهای انقلاب اسلامی نقش بسزایی در خنثی کردن طرح های دشمن دارد

تاریخ انتشار:
حجت الاسلام روستا آزاد ضمن معرفی کتاب انقلاب 40 ساله گفت: حفظ دستاوردهای افتخار آفرین انقلاب اسلامی نیازمند هوشیاری و وحدت بیشتر مردم و عملکرد و تدبیر مناسب مسئولان کشور و نیز شناخت و رفع موانع پیش روی نظام جمهوری اسلامی ایران است.
حجت الاسلام والمسلمین روستا آزاد

به گزارش خبرنگار بلاغ، معاون فرهنگی و تبلیغی دفترتبلیغات اسلامی حجت الاسلام والمسلمین دکتر سعید روستا آزاد از منتشر شدن کتاب انقلاب چهل ساله خبر داد و گفت: این اثر، نگاهی است به مهمترین دستاورها و پیشرفت های چهل ساله انقلاب اسلامی ایران، که در نوع خود بی نظیر و قابل توجه و تقدیر است.
حجت الاسلام روستا آزاد ادامه داد: این کتاب، به معرفی برکات و آثار نیک انقلاب اسلامی ایران در حوزه های مختلفی همچون: دینی، اخلاقی، علمی، فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی، سیاسی، نظامی و بهداشتی اختصاص یافته است.
وی به عناوین مهمی که در این اثر ارائه  داده شده اشاره کرد و گفت: "احیای اخلاق و معنویت و گسترش باورهای دینی"، "دستیابی به فناوری های نوین"، "افزایش زیرساخت های خدماتی و توسعه صنعتی"، "بهبود و رشد وضع سلامت و بهداشت کشور"، "رشد سطح بینش سیاسی مردم"، "استقلال و خودباوری"، "شکل گیری گفتمان فرهنگی وحدت"، "هویت یابی ایرانی اسلامی"، "ایجاد موج بیداری اسلامی"، "حمایت از مظلومان و مستعضفان"، "گرایش زنان به حجاب"، "اثبات کارآمدی دین، ساماندهی مدیریت حوزه های علمیه" و... از جمله مباحث مفیدی است که در این اثر ارائه شده است.
معاون فرهنگی و تبلیغی دفترتبلیغات اسلامی اظهار کرد: حفظ این دستاوردهای افتخار آفرین انقلاب اسلامی نیازمند هوشیاری و وحدت بیشتر مردم و عملکرد و تدبیر مناسب تر مسئولان کشور و نیز شناخت و رفع موانع پیش روی نظام جمهوری اسلامی ایران است.
حجت الاسلام روستاآزاد تبلیغ دستاوردهای انقلاب اسلامی را یک امر مهم دانست و افزود: تبیین و تبلیغ دستاوردهای گوناگون انقلاب، نقش بسزایی در خنثی نمودن ترفندها و طرح های شوم دشمنان و معرفی جایگاه و آثار مبارک انقلاب به مردم، به خصوص نسل جوان دارد.
وی اظهار کرد: این کتاب که از سوی معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی تهیه گردیده و دارای  14 محور می باشد و توسط انتشارات بوستان کتاب چاپ و نشر شده است.

دانلود کتاب

 

 

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس های صفحه وب و آدرس های ایمیل به طور خودکار به پیوند تبدیل می شوند.