رئیس اداره اعزام دفتر تبلیغات اسلامی:

اعزام مبلغان به مناطق سیل زده باید منظم و سامان دهی شده باشد

تاریخ انتشار:
حجت الاسلام کرفی گفت: در این سفر با همکاری مسئولان استان لرستان اعزام و همکاری مبلغان از سوی دفتر تبلیغات اسلامی برنامه ریزی و ساماندهی شد.

حجت الاسلام کرفی در رابطه با سفر اخیر حجت الاسلام والمسلمین دکتر سعید روستاآزاد معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی به استان لرستان در گفتگو با خبرنگار بلاغ، بیان داشت: هدف از سفر به لرستان بازدید به مناطق سیل زده و برنامه ریزی در رابطه با سامان دهی عمومی اعزام مبلغان چه در همین ایام چه در ایامی که در پیش رو داریم صورت گرفت.

وی با اشاره به جلسات مختلفی که در این سفر تشکیل شد بیان داشت: در این سفر حجت الاسلام روستاآزاد با مسئولان مراکز مختلف حوزوی از جمله حجت الاسلام سعید مهدوی امین مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی لرستان، حجت الاسلام علی میناپور رئیس مرکز مدیریت لرستان و حجت الاسلام محمد ولی پور معاون تبلیغ حوزه لرستان دیدار کرد. در این جلسات، مطالب مختلفی درباره ضرورت برنامه ریزی اعزام مبلغان که باید به صورت برنامه ریزی شده باشد مطرح شد.
رئیس اداره اعزام دفتر تبلیغات اسلامی با اشاره به اعزام هایی که در مناطق سیل زده صورت می گیرد گفت: در این جلسه قرار شد اعزام مبلغان در بحث خدمت رسانی، خاک برداری و... صورت بگیرد. همچنین اعزام مبلغ عمومی در بین مردم و در مساجد برای برقراری نماز و سخنرانی نیز برقرار باشد. در کنار آن اعزام مبلغان متخصص و مشاور در مناطق و روستاهایی که آمادگی دارند صورت گیرد.

حجت الاسلام کرفی افزود: در  جلسه ای که در سازمان تبلیغات پل دختر برگزار شد همکاری و کمک های دفتر تبلیغات اسلامی با تمام قوا به مردم سیل زده ی استان مطرح شد و در این زمینه ساماندهی و نظم بخشی به امور اعزام مبلغ به مناطق سیل زده ضروری دانسته شد و در ادامه از شهر پل دختر و حوزه علمیه برادران و خواهران بازدید صورت گرفت.

وی گفت: همچنین جلسه ای با آیت الله میرعمادی نماینده ی ولی فقیه برگزار شد که در این جلسه حجت لاسلام روستاآزاد نکاتی درباره وضعیت نامناسبی که در رابطه سامان دهی مبلغان و کمک رسانی ها مطرح کرد. همچنین آیت الله میرعمادی پیشنهاداتی در رابطه با اعزام نیمه شعبان دادند و قرار شد بحث اعزام مبلغان بومی در اولویت اعزام قرارداده شود. در ادامه در مورد اعزام ماه مبارک رمضان و شناسایی بسترهای تبلیغی در منطقه بحث و گفتگو شد.

رئیس اداره اعزام دفتر تبلیغات اسلامی با اشاره به برگزاری دوره ویژه تربیت مربی کودک و نوجوان برای مبلغان لرستان عنوان کرد: دوره ویژه تربیت مربی کودک و نوجوان برای مبلغان لرستان به ویژه برای طلاب و مبلغان پل دختر از سوی دفتر تبلیغات اسلامی برگزار می شود. همچنین در حوزه علمیه خواهران دوره کارورزی مشاوره برای آشنایی مبلغان خواهر برگزار خواهد شد تا ارتباطی که با خانواده ها برقرار می کنند اثرگذارتر باشند.

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس های صفحه وب و آدرس های ایمیل به طور خودکار به پیوند تبدیل می شوند.