به همت معاونت فرهنگی دفتر تبلیغات اسلامی؛

اولین جلسه از سلسله نشست های طلیعه رمضان برگزار شد

تاریخ انتشار:
اولین جلسه از سلسله نشست های طلیعه رمضان در سالن همایش های غدیر به همت معاونت فرهنگی دفتر تبلیغات اسلامی برگزار شد.
سلسله نشست های طلیعه رمضان

به گزارش خبرنگار بلاغ، اولین جلسه از سلسله نشست های طلیعه رمضان با حضور برادران و خواهران مبلغ در سالن همایش های غدیر دفتر تبلیغات اسلامی به همت معاونت فرهنگی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم برگزار شد.

در آغاز این سلسله نشست ها، خوشرو مدیر کل حقوقی و قضایی و دبیر ستاد صبر معاونت فرهنگی قوه قضاییه با اشاره به کمک برخی از روحانیون در قوه قضاییه ابراز داشت: عده ای از مردم به سبب کوچک ترین دعوا به دادگاه مراجعه می کنند در حالی که می توان با حضور برخی روحانیان آن را بر طرف کرد

پس از سخنان خوشرو، حجت الاسلام والمسلمین روستاآزاد معاون فرهنگی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم به بیان نظرات خود پرداخت و افزود: امروزه استفاده از ابزار قدیمی برای اقبال مخاطب کافی نیست و نیاز است از ابزار نوین و بروز استفاده کرد.

در ادامه نیز حجت الاسلام والمسلمین هادی صادقی معاون فرهنگی قوه قضاییه با اشاره به این که نیاز اصلی جامعه تقویت اخلاق است گفت: با رفتار پیامبرانه مردم مسلمان می شوند؛ نیاز اصلی جامعه انباشت اطلاعات نیست بلکه اخلاق باید تقویت شود که در مرحله نخست خود طلبه باید منش اخلاقی داشته باشد و زمینه را نیز برای دیگران فراهم کند.

در پایان نیز حجت الاسلام والمسلمین مهدوی ارفع مسؤول نهضت نهج البلاغه خوانی با ارائه گزارشی از فعالیت های این نهضت، ابراز کرد: دشمن به دنبال تلاش برای تغیر گفتمان انقلاب اسلامی است که نهضت نهج البلاغه خوانی تلاش می کند این گفتمان را زنده کند .

سلسله نشست های طلیعه رمضان ویژه مبلغان ماه مبارک رمضان از شنبه هفتم اردیبهشت ماه آغاز شده و تا پنج شنبه دوازدهم اردیبهشت ماه در سالن همایش های غدیر دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم برگزار می شود.

گزارش تصویری

 

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس های صفحه وب و آدرس های ایمیل به طور خودکار به پیوند تبدیل می شوند.