به همت مرکز آموزش های کاربردی:

برگزاری دوره های آموزش مجازی در مرکز آموزش های کاربردی در ایام کرونا

تاریخ انتشار:
با توجه به شیوع ویروس کرونا و تعطیلی برنامه های آموزشی، مرکز آموزش های کاربردی، دوره های آموزشی خود را بصورت مجازی برگزار کرد.

به گزارش خبرنگار بلاغ، به همت مرکز آموزش های کاربردی معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، با توجه به شیوع ویروس کرونا و تعطیلی برنامه های آموزشی حوزه های علمیه، دانشگاه ها و مدارس، مرکز آموزش های کاربردی هم از این موضوع مستثنی نبود و برنامه های آموزشی خود را طبق دستور ستاد ملی مبارزه با کرونا و با هدف حفظ سلامت دانش پژوهان (در بخش حضوری) تعطیل کرد.

با توجه به اهمیت دوره های آموزشی برای مبلغان، مرکز آموزش های کاربردی با عنایت به تجربه  و امکاناتی  که این مرکز در آموزش مجازی داشت بلافاصله تمام آموزش های حضوری که تعطیل شده بودند را در بستر اینترنت به دو صورت آنلاین وآفلاین برگزار کرد.

شایان ذکر است این مرکز توانست بیش از 42 دوره آموزشی در زمینه های مختلف مانندنقد و بررسی فرق و  جریانات انحرافی، دوره های آموزشی کودک و نوجوان، ارتقاء رتبه تبلیغی،تربیت مربی خانواده، تربیت مربی کودک و نوجوان، دوره آموزشی تبلیغ بالینی وسلسله نشست ­های بهداشت معنوی را بصورت مجازی برگزار کند.

گفتنی است مخاطبان و شرکت کنندگان در این دوره های آموزشی؛ ائمه جماعات، فضلا و طلاب خواهر و برادر از استان ها قم، خراسان رضوی، یزد، هرمزگان، خوزستان، تهران، البرز، اصفهان و سایر استان ها  بودند.

لازم به ذکر است در صورت ادامه شیوع ویروس کرونا و فراهم نبودن تمهیدات دوره های آموزشی بصورت حضوری، مرکز آموزش های کاربردی با جدیت هرچه تمام تر و با همتی مضاعف، دوره های آموزشی را بصورت مجازی برگزار خواهد کرد.

 

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس های صفحه وب و آدرس های ایمیل به طور خودکار به پیوند تبدیل می شوند.