مدیر گروه تبلیغی بیان:

فضای مجازی، فرصتی عالی در جهت انتشار معارف دینی

تاریخ انتشار:
حجت الاسلام رحمانی مدیر گروه تبلیغی بیان: تجربه بسیار جالب و قابل توجهی امسال برای فعالان فرهنگی پیش آمد؛ موضوع فعالیت در فضای مجازی بود که بر همگان ثابت شد اهمیت فضای مجازی کمتر از از تبلیغ در فضای حقیقی نیست.
فضای مجازی، فرصتی عالی در جهت انتشار معارف دینی

به گزارش خبرنگار بلاغ، حجت الاسلام رحمانی مدیر گروه تبلیغی بیان در گفت و گویی از فعالیت های این گروه در ماه مبارک رمضان امسال و مقابله با ویروس کرونا خبر داد و گفت؛ از ابتدای شیوع این ویروس منحوس، گروه تبلیغی بیان با سی نفر از اعضا، کارهای جهادی متعددی در راستای خدمات اجتماعی و بهداشتی در روستاهای بخش زرند استان کرمان انجام دادند.

وی در ادامه افزود: از خدمات بهداشتی انجام شده توسط این گروه می توان به؛ ضدعفونی نمودن مناطق تحت فعالیت، همکاری با هلال احمر در جهت شناسایی مبتلایان به ویروس در مبادی ورودی شهر، کمک به پرسنل و خدمت در بیمارستان ها و ایجاد کارگاه دوخت ماسک، اشاره کرد.

حجت الاسلام رحمانی خدمت رسانی در زمینه اجتماعی را از دیگر فعالیت های این گروه بر شمرد و اظهار داشت: جمع آوری کمکهای مردمی برای مناطق محروم و تهیه و پخش بسته های غذایی برای نیازمندان از جمله فعالیت های این گروه بوده است.

مدیر گروه تبلیغی بیان، گفت: تجربه بسیار جالب و قابل توجهی که امسال برای دلسوزان فرهنگی پیش آمد موضوع فعالیت در فضای مجازی بود که همه را به این نکتهِ مقام معظم رهبری که تاکید بر اهمیت تبلیغ و رسیدگی به فضای مجازی داشتند، توجه داد و همگان پی بردند که تبلیغ در فضای مجازی اگر اهمیتش بیشتر از تبلیغ در فضای میدانی نباشد کمتر هم نخواهد بود.

وی به اهمیت فضای مجازی اشاره کرد و اظهار داشت: در ماه مبارک رمضان امسال از آنجا که فعالیت میدانی به خاطر شیوع بیماری کرونا چندان مقدور نبود، و از آنجا که اعضای گروه از قبل در فضاهای مجازی و شبکه های اجتماعی فعالیت داشتند دراین ایام نیز فعالیت‌های خود را در بستر فضای مجازی با تولید محتواهای فاخر، عکس نوشته و انتشار آن مطالب در گروه ها و کانال های ایجاد شده دوچندان کردند.

حجت الاسلام رحمانی در ادامه مطالب خود گفت: گروه تبلیغی بیان در ماه رمضان امسال توانست با تجربیات خوبی که داشت درخشش بسیار مناسبی در بستر فضای مجازی داشته باشد. یکی از فعالیت ها، بحث آموزش، قرائت و ختم قرآن و به خصوص تفسیر قرآن بود که با استفاده از نکات قرآنی حجت الاسلام خالقی کارشناس تفسیر، هر روز یک یا چند آیه قرآن تفسیر و در کانال های مورد نظر انتشار داده می شد.

مدیر گروه تبلیغی بیان گفت: یکی دیگر از فعالیت های گروه در جهت ترویج فرهنگ کتابخوانی و با موضوع گسترش فرهنگ شهادت و ایثار بوده که این گروه توانست تعداد هزار جلد کتاب "سه دقیقه در قیامت" را تهیه و به صورت رایگان در بین جوانان منطقه تبلیغی توزیع نماید.

وی با اشاره به عدم برگزاری روز قدس امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا بیان کرد: نظر به اینکه به دلیل شیوع کرونا امکان برگزاری برنامه راهپیمایی روز قدس وجود نداشت، گروه تبلیغی بیان با رعایت تمامی شیوه نامه های بهداشتی، برنامه شریانی وحرکت ساز "طریق الی القدس" را در منطقه سربنان شهرستان زرند برگزار نمود. 

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس های صفحه وب و آدرس های ایمیل به طور خودکار به پیوند تبدیل می شوند.