مدیر گروه تبلیغی دیده بان ظهور:

یکی از پیام های مهم غدیر، مهدویت است

تاریخ انتشار:
حجت الاسلام محمودی مدیر گروه تبلیغی دیده بان ظهور: مسأله مهدویت باید در همه ابعاد زندگی انسان ها قرار بگیرد و نباید آن را در ایام نیمه شعبان محدود کنیم، باید توجه داشت که یکی از پیام های مهم غدیر، مهدویت است.
یکی از پیام های مهم غدیر، مهدویت است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بلاغ،  حجت الاسلام محمودی مدیر گروه تبلیغی دیده بان ظهور از گروه های ثبت شده در معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم در گفت و گو با خبرنگار ما از فعالیت های تبلیغی این گروه خبر داد.

حجت الاسلام محمودی گفت: گروه تبلیغی دیده بان ظهور با تلاش جمعی از طلاب جوان و فارغ التحصیل مرکز تخصصی مهدویت حوزه علمیه قم و بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود (عج) در زمینه های فرهنگی و تبلیغی در شهر مقدس قم با رویکرد مهدویت مشغول به فعالیت می باشند. می توان فعالیت ها و تلاش های اعضای این گروه را به معنای واقعی کلمه مخلصانه و جهادی نام برد.

وی با رویکر جدی این گروه تبلیغی در بحث مهدویت اظهار داشت: مسأله مهدویت باید در همه ابعاد زندگی انسان ها قرار بگیرد و نباید آن را در ایام نیمه شعبان محدود کنیم. بحث مهدویت و درس هایی که ما از مسأله "انتظار" می توانیم بگیریم باید در جزئی ترین امور زندگی مان اثر بگذارد.

مدیر گروه تبلیغی دیده بان ظهور در ادامه این گفت و گو بیان کرد: در این گروه تبلیغی سعی و تلاش شده است فعالیت های خود را بر دو محور؛ {مهدویت در تمام ایام سال} و {عملی کردن شعائر مهدویت در جامعه و زندگی} برنامه ریزی و اجرا نماید.

حجت الاسلام محمودی با اشاره به  پیش رو بودن ایام غدیر گفت: در خطبه غدیر پیامبر گرامی اسلام(صلی الله علیه وآله) در ضمن معرفی شخص علی بن ابی طالب (علیه السلام) به مردم به عنوان جانشین بر حق خود، از ویژگی های یک امام و حکومت اسلامی در این خطبه سخن گفته اند و از همان ابتدا بحث "مهدویت" را به مردم اعلام کرده اند.

وی در ادامه افزود: در طول فعالیت های این گروه در مناسبت های ملی و مذهبی بر آن بودیم که در هر بحثی یک پیوست تبلیغی در مورد مهدویت و انتظار در فعالیت های خود داشته باشیم، می توان گفت تمام مناسبت های تبلیغی با موضوع مهم "امام زمان علیه اسلام" گره خورده است. مثلا در ایام دهه فجر که موضوع اصلی آن تشکیل حکومت اسلامی است نمی شود در این مورد فعالیت داشت اما از حکومت جهانی امام مهدی علیه السلام نکاتی را نگفت.

مدیر گروه تبلیغی دیده بان ظهور با اشاره به اهمیت فضای مجازی در عرصه تبلیغ اظهار داشت: این گروه چه قبل از ایام شیوع ویروس کرونا و چه بعد از آن بصورت تخصصی در زمینه مهدویت در فضای مجازی فعالیت های گوناگونی را داشته است که علاقه مندان می توانند برای دسترسی راحت تر به مطالب به کانال این گروه در پیامرسان ایتا به نشانی https://eitaa.com/gtdidebanezohoor مراجعه نمایند.

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس های صفحه وب و آدرس های ایمیل به طور خودکار به پیوند تبدیل می شوند.