به همت اداره همکاری ها و تعاملات فرهنگی و تبلیغی برگزار شد؛

جلسه کمیته تبلیغات ستاد معین مهدویت

تاریخ انتشار:
به همت اداره همکاری ها و تعاملات معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی، جلسه کمیته تبلیغات ستاد معین مهدویت برگزار شد.

به گزارش خبرنگار بلاغ، به همت اداره همکاری ها و تعاملات معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، جلسه کمیته تبلیغات ستاد معین مهدویت در سالن جلسات این معاونت با حضور اعضای این ستاد برگزار شد.

در ابتدای این جلسه حجت‌الاسلام نصوری معاون تبلیغ و ارتباطات مرکز تخصصی مهدویت، در خصوص فعالیت های اخیر این ستاد مطالبی را بیان کرد.

در ادامه حجت الاسلام والمسلمین علی اکبر مومنی، رئیس گروه تولید محتوا معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی به مساله محتوای تبلیغی مهدویت اشاره کرد و گفت: در بحث تولید محتوای مهدویت خیلی کم کار شده است و این گروه در خصوص همکاری با ستاد معین مهدویت در راستای تولید محتوا، آمادگی کامل دارد.

حجت الاسلام مومنی در ادامه افزود: مباحثی که در این جلسه مصوب می شود باید به مرحله اجرا منتهی شود تا بتوانیم از چنین جلساتی، خروجی مناسبی بگیریم. به اشتراک گذاشتن محتوای مهدویت یک امر مبارکی است که دفتر تبلیغات اسلامی با داشتن پژوهشکده مهدویت می تواند در این زمینه فعالیت های خوبی داشته باشد.

رئیس گروه تولید محتوا معاونت فرهنگی و تبلیغی اظهار داشت: مسأله مهدویت یک بحث مظلومی است که قابلیت کارکردن در آن بسیار بالاست. گروه تولید محتوا سعی کرده است در ره توشه ها، در بحث مهدویت نیز مطالب داشته باشد که البته این مطالب نیازمند نوآوری می باشد.

در پایان جلسه نیز، اعضای ستاد به ارائه پیشنهادات و انتقادات در راستای اجرای فعالیت های این ستاد پرداختند.

گزارش تصویری

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس های صفحه وب و آدرس های ایمیل به طور خودکار به پیوند تبدیل می شوند.