نماینده ولی فقیه در استان لرستان:

حبّ اهل بیت علیهم السلام ضامن اتحاد کشور است

تاریخ انتشار:
حجت الاسلام و المسلین شاهرخی نماینده ولی فقیه در استان لرستان: با توجه به اقوام و آداب و رسوم مختلف در کشور، حبّ اهل بیت علیهم السلام است که باعث اتحاد و همبستگی در داخل کشور شده است.

به گزارش خبرنگار بلاغ؛ جلسه کمیته هدایت تبلیغی استان لرستان با حضور حجت الاسلام و المسلمین شاهرخی نماینده محترم ولی فقیه در لرستان، حجت الاسلام والمسلمین روستاآزاد معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی و همچنین مسئولان استانی در محل سالن جلسات معاونت برگزار شد.

در این جلسه حجت الاسلام و المسلین شاهرخی نماینده ولی فقیه در استان لرستان بر نقش بی نظیر روحانیت شیعه در تدیُّن افراد جامعه و سوق دادن آنها به سمت معنویت و ارتقاء فرهنگ دینی در طول تاریخ تاکید کرد.

حجت الاسلام شاهرخی در ادامه مطالب خود اظهار داشت: روحانیت شیعه در تحقق انقلاب اسلامی و تثبیت آن نقش های مهمی را ایفا کرده اند. برخی ها در داخل کشور و همچنین دشمنان معاند در خارج کشور تلاش می کنند در جهت خدمات فراوان طلاب و روحانیت، تحریف هایی را انجام دهند که موفق نخواهند شد ولی باید توسط مسئولین ذی ربط با این تحریف ها برخورد شود.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان بیان کرد: ما در کشوری زندگی می کنیم که دارای اقوام و آداب و رسوم مختلفی می باشد، حبّ اهل بیت علیهم اسلام است که باعث اتحاد و همبستگی در داخل کشور شده است و کشور را از اختلافات قومی و قبیله ای در امان داشته است که این نعمت بزگی است که باید شاکر آن باشیم.

وی به نقش روحانیت در جهت اتحاد افراد جامعه در کشور اشاره کرد و گفت: اینکه گفتیم حبّ اهل بیت علیهم السلام ضامن اتحاد و همبستگی میان افراد جامعه کشور عزیزمان است، این حبّ و معارف اهل بیت علیهم السلام توسط روحانیت و مبلغان است که در کشور منتشر می شود و نمی توان منکر این قضیه شد.

 گفتنی است در ادامه این جلسه حجت الاسلام و المسلمین قدرتی، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی استان لرستان به اهمیت بالای نقش گروه های تبلیغی در نشر فرهنگ دینی و معارف ناب اسلامی اشاره کرد و گفت: سازمان تبلیغات اسلامی استان، تمام توان فرهنگی و تبلیغی در استان را در اختیار  گروه های تبلیغی و مبلغان قرار خواهد داد.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی استان لرستان بیان کرد: با هماهنگی های انجام شده با بسیج استان، این امکان فراهم شده است که بخشی از فضای پایگاه های بسیج جهت اسکان گروه های تبلیغی و مبلغان گرامی در ایام دهه اول محرم قرار بگیرد.

وی در پایان مطالب خود افزود: بنا داریم تمام توان سازمان تبلیغات را برای شبکه تبلیغ قرار دهیم تا بتوانیم شاهد تحولات عظیم در بخش فرهنگ دینی در استان لرستان باشیم.

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس های صفحه وب و آدرس های ایمیل به طور خودکار به پیوند تبدیل می شوند.