رئیس مرکز ملی نوآوری و خلاقیت اشراق:

فعالیت های خلاقانه، نباید بصورت تکراری انجام گیرد

تاریخ انتشار:
رئیس مرکز ملی نوآوری و خلاقیت اشراق گفت: در راستای همکاری مرکز نوآوری با بخش های مختلف دفتر تبلیغات باید خط ربط فعالیت ها به گونه ای مشخص شود تا فعالیت های خلاقانه تبلیغی بصورت تکراری انجام نگیرد.

به گزارش خبرنگار بلاغ، حجت الاسلام محمد قطبی در نشست مشترک اداره کل تبلیغ تخصصی معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی و مرکز ملی نوآوری و خلاقیت اشراق که به منظور تبیین ظرفیت های این اداره کل در سالن شهید سلیمانی برگزار شد، با بیان مطالبی در خصوص گزارشی از همکاری این مرکز با بخش های مختلف دفتر تبلیغات پرداخت.

وی با اشاره به سیاست کلی مراکز نوآوری اظهار داشت: فعالیت های مختلفی در راستای همکاری این مرکز با دفتر تبلیغات در حال انجام شدن است که نیاز دارد بصورت منطقی خط ربط اینگونه فعالیت ها مشخص شود تا فعالیت های خلاقانه تبلیغی بصورت تکراری انجام نگیرد.

رئیس مرکز ملی نوآوری و خلاقیت اشراق تصریح کرد: جلساتی مختلفی این مرکز با بخش های مختلف دفتر تبلیغات اسلامی از جمله؛ اداره کل فضای مجازی و رسانه، بخش هنری، بخش فناوری، اداره کل تبلیغ عمومی و ... برگزار کرده است، لیکن حق این بود که با توجه به اینکه اداره کل تبلیغ تخصصی در جریان امور تبلیغی طلاب بصورت تخصصی می باشد باید این نشست مشترک زودتر برگزار می شد.

حجت الاسلام قطبی اظهار داشت: در این جلسات و نشست های مشترک باید راه ها و نوع  ارتباط و تعامل بین مرکز نوآوری و خلاقیت و اداره کل تبلیغ تخصصی مشخص شود تا بتوان از ظرفیت های موجود به نحو احسن استفاده کرد.

رئیس مرکز ملی نوآوری و خلاقیت اشراق بیان داشت: تکلیف ایجاد گفتمان سازی و رویدادها در راستای معرفی مرکز نوآوری و خلاقیت بر عهده بخش های مختلف دفتر تبلیغات می باشد لیکن در یکی دو سال ابتدایی فعالیت این مرکز،  خود ما نیز برای هرچه بهتر معرفی شدن این مرکز در کشور به فعالیت های ایجاد گفتمان سازی می پردازیم.

وی خاطرنشان کرد: در جلسه ای که با مدیر کل تبلیغ عمومی جناب حجت الاسلام و المسلمین کمال داشتیم این بحث صورت گرفت که اگر مبلغان دارای ایده خلاق و نو در قالب یک گروه در مرکز نوآوری و خلاقیت برای دریافت خدمات آموزشی پذیرش شوند، هیچگونه مانعی با ادامه فعالیت های تبلیغی آنها بوجود نمی آید، بلکه می توانند با استفاده از خدمات آموزش و مشاوره ای این مرکز، تحولی در راستای بالا بردن راندمان فعالیت تبلیغی خود داشته باشند.

گزارش تصویری

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس های صفحه وب و آدرس های ایمیل به طور خودکار به پیوند تبدیل می شوند.