رئیس اداره اعزام مبلغان و گروه‌های تبلیغ عمومی:

توجه به مسأله نوآوری و خلاقیت در امر تبلیغ، یک امر ضروری است

تاریخ انتشار:
حجت الاسلام شریعتمداری، رئیس اداره اعزام تبلیغ عمومی معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی گفت: در بین گروه های تبلیغی شاهد استعدادها و توانمندی های فوق العاده ای هستیم که باید از چنین فعالیت های حمایت نموده و پیگیر استمرار آن باشیم.

به گزارش خبرنگار بلاغ، حجت الاسلام شریعتمداری، رئیس اداره اعزام تبلیغ عمومی معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، در جلسه تبیین ظرفیت های اداره کل تبلیغ عمومی با همکاری مرکز ملی نوآوری و خلاقیت اشراق بر ضرورت توجه به ایده های خلاق و نوآور مبلغان و عملیاتی کردن آن تاکید کرد.

حجت الاسلام شریعتمداری اظهار داشت: امروزه کشور های غربی بر پایه تولیدات و محصولات خود که با سیاست های مرتبط با افکار و سبک زندگی غربی صورت می گیرد اعم از محصولات سخت افزاری و نرم افزاری، فرهنگ کشورشان را گسترش می دهند.

رئیس اداره اعزام تبلیغ عمومی بیان کرد: در بین گروه های تبلیغی شاهد استعدادها و توانمندی های فوق العاده ای هستیم، به طور مثال گروهی مشغول به فعالیت در زمینه تولید نرم افزار به صورت حرفه ای، گروهی دیگر در بحث ایجاد پارک های فرهنگی-تربیتی شروع به کار کرده و تا مرحله قرارداد با شهرداری پیشرفته است، گروهی دیگر در بحث آموزش های مختلف کار با کودک و نوجوان و خانواده در حدّ تربیت مربی فعالیت داشته اند.

وی در ادامه مطالب خود به موضوع توجه به منابع پایدار در امر تبلیغ اشاره کرد و گفت: یکی از شاخص های دفتر تبلیغات در ارتقای گروه های تبلیغی داشتن منبع پایدار مالی می باشد تا گروه های تبلیغی در کنار حمایت های دفتر تبلیغات اسلامی از آن منابع نیز استفاده کنند.

حجت الاسلام شریعتمداری اظهار داشت: مرکز ملی نوآوری و خلاقیت می تواند با ثبت و عملیاتی کردن ایده های جدید در بحث کسب و کار مبلغان، البته فعالیت های اقتصادی متناسب با کارهای فرهنگی و تبلیغی آنان، کمک شایانی در ایجاد و توسعه منابع پایدار مبلغان و گروه های تبلیغی نماید.

رئیس اداره اعزام تبلیغ عمومی در پایان مطالب خود به موضوع گرفتن مجوز موسسه برای گروهای تبلیغی اشاره کرد و اظهار داشت: خواسته ما از رئیس محترم مرکز ملی نوآوری و خلاقیت اشراق این است که با تعامل با نهادهای بالادستی برای گروه های تبلیغی بتواند مجوز تشکیل موسسه فرهنگی را اخد نماید تا گروه های تبلیغی توانمند با تلاشی مضاعف به فعالیت های فرهنگی و تبلیغی خود ادامه دهند.

گزارش تصویری

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس های صفحه وب و آدرس های ایمیل به طور خودکار به پیوند تبدیل می شوند.