معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی:

آموزش، ارتقاء و توانمندی فعالان فرهنگی از ارکان اصلی دفتر تبلیغات اسلامی است

تاریخ انتشار:
معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات حوزه علمیه قم گفت: آموزش از ارکان اصلی دفتر تبلیغات اسلامی است و باتربیت نیروهای انسانی کارآمد می توان به مقابله با فرق انحرافی و آسیب های اجتماعی پرداخت.

به گزارش خبرنگار بلاغ، حجت الاسلام و المسلمین سعید روستا آزاد در دیدار با استاندار خوزستان گزارشی در خصوص فعالیت های دفتر تبلیغات اسلامی ارائه کرد.

در این جلسه استاندار خوزستان ضمن تشکر از اقدامات دفتر تبلیغات خوزستان و از ریاست دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم این تلاش ها را منشأ خیر و برکت دانست.

غلامرضا شریعتی گفت: فرهنگ زیربنای حل بسیاری از مشکلات است و اگر بتوانیم در راستای آموزه های دینی توسعه فرهنگی را در جامعه ایجاد کنیم، رشد و ارتقاء را برای جامعه به همراه آورده ایم.

وی ادامه داد: باتوجه به تجاربی که طی این سالها کسب کردیم، در فضای با فقر فرهنگی هیچ سودی به ارمغان نخواهد آمد.

استاندار خوزستان ضمن تأکید بر مباحث تبلیغ و آموزش عنوان کرد: ما در این زمینه آماده هرنوع همکاری هستیم و این کار را برخود واجب می دانیم.

در ادامه این جلسه حجت الاسلام و المسلمین علی نژاد ضمن ارائه گزارشی از نمایشگاه دستاوردهای 10 ساله مجموعه دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم عنوان کرد: در خصوص همکاری هایی که در زمینه های تبلیغ و آموزش، گزارشی جهت شناخت ظرفیت ها و توانایی ها برای استاندار تهیه و ارسال خواهد شد تا با ترکیب ظرفیت های موجود کارهای مؤثرتری انجام پذیرد.

حجت الاسلام و المسلمین روستا آزاد، معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات حوزه علمیه قم گفت: آموزش از ارکان اصلی دفتر تبلیغات اسلامی است.

وی افزود: باتربیت نیروهای انسانی کارآمد که الحمدلله خوزستان دارای ظرفیت های بسیار بالقوه ای در این زمینه است می توانیم به مقابله با فرق انحرافی و آسیب های اجتماعی برویم.
 

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس های صفحه وب و آدرس های ایمیل به طور خودکار به پیوند تبدیل می شوند.