معاون مشاوران خانواده قوه قضاییه:

مرکز مشاوره قوه قضاییه نیازمند مشاوران متخصص و متعهد می باشد

تاریخ انتشار:
حجت الاسلام محسن ابراهیمی معاون مشاوران خانواده  قوه قضاییه در دیدار با معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم از نیاز مرکز مشاوره این قوه به افرادی دلسوز، متعهد و متخصص خبر داد.

به گزارش خبرنگار بلاغ، حجت الاسلام محسن ابراهیمی معاون مشاوران خانواده قوه قضاییه با حجت الاسلام و المسلمین دکتر سعید روستا آزاد معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم دیدار و به ارائه گزارشی از فعالیت های این مرکز در زمان ریاست جدید قوه قضاییه پرداخت.

حجت الاسلام ابراهیمی ضمن تشکر از معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی در خصوص برگزاری این دیدار اظهار داشت: مرکز مشاوره قوه قضاییه اقدامات خوبی را در جهت جذب نیروی های متعهد و متخصص در دوره جدید ریاست این قوه انجام داده است.

وی در ادامه مطالب خود به روند پذیرش و جذب نیرو در این مرکز اشاره کرد و گفت: در اقدامات صورت گرفته جهت پذیرش و جذب نیرو در مرکز مشاوره قوه قضاییه سعی شد اکثر مراحل آن بصورت الکترونیکی انجام شود که این کار باعث افزایش سرعت روند پذیرش شد.

 معاون مشاوران خانواده قوه قضاییه بیان کرد: با توجه به نیاز این مرکز به مشاوران متخصص در زمینه رفع آسیب های اجتماعی، این مرکز آماده است تا از ظرفیت خوب و بالای مبلغان متخصص در این زمینه بهره مند شود.

گزارش تصویری

 

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس های صفحه وب و آدرس های ایمیل به طور خودکار به پیوند تبدیل می شوند.