در سفر به استان کرمانشاه مطرح شد

استان کرمانشاه ظرفیتی بزرگ برای توسعه فعالیت های فرهنگی و تبلیغی

تاریخ انتشار:
معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم در سفری کاری به استان کرمانشاه بیان کرد:استان کرمانشاه ظرفیت بزرگی برای توسعه فعالیت های فرهنگی و تبلیغی دارد که توجه بیشتر مسئولین ذی ربط استانی را می طلبد.

به گزارش خبرنگار بلاغ، حجت الاسلام و المسلمین دکتر سعید روستا آزاد معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم در ادامه سفرهای استانی خود، به استان کرمانشاه سفر و با آیت الله علماء امام جمعه محترم شهر کرمانشاه و نماینده ولی فقیه در استان دیدار کرد.

حجت الاسلام و المسلمین روستاآزاد در دیدار با آیت الله علماء نماینده محترم ولی فقیه در استان اظهار داشت: استان کرمانشاه با توجه به موقعیت جغرافیایی که دارد از حساسیت بالایی برخوردار است، از یک سود استان مرزی می باشد و از سوی دیگر قومیت های مختلف شیعه و سنّی در کنار هم با اتحادی مثال زدنی پیشتیبان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند.

وی ادامه داد: جلساتی که با دستگاه های فرهنگی و حوزه علمیه برگزار شد و برنامه ریزی بهتر برای تعمیق باورهای دینی مردم عزیز کرمانشاه، خصوصا نسل جوان را در پی داشت.

معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی بیان کرد: توسعه فعالیت های قرآنی، اُنس هر چه بیشتر با مفاهیم دینی و اخلاقی از جمله اولویت های ما در استان کرمانشاه خواهد بود.   

وی در ادامه مطالب خود افزود: مردمان غیور استان کرمانشاه از ابتدای انقلاب اسلامی همراه و همیار نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده و در سالهای جنگ تحمیلی با رشادت های کم نظیر و دفاع از مرزهای غربی کشور افتخار بزرگی را برای خودشان رقم زدند.

معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی، توجه بیشتر به موضوع تبلیغ معارف دینی در این را امری مهم برشمرد و گفت: استان کرمانشاه ظرفیت بزرگی برای توسعه فعالیت های فرهنگی و تبلیغی دارد که توجه بیشتر مسئولین ذی ربط استانی را می طلبد.

شایان ذکر است حجت الاسلام و المسلمین روستاآزاد معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم در دیدارهای جداگانه با مدیرکل سازمان تبلیغات، مدیرحوزه علمیه برادران، مدیر حوزه علمیه خواهران و معاونت صیانتی حوزه علمیه کرمانشاه در خصوص مسائل فرهنگی و تبلیغی طلاب و مبلغان استان در موضوعاتی چون؛ بالابردن سطح دانش و مهارت های تبلیغی، حمایت از گروه های جهادی و توسعه فعالیت های قرآنی گفتگو کرد.

گزارش تصویری

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس های صفحه وب و آدرس های ایمیل به طور خودکار به پیوند تبدیل می شوند.