سفر معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی به استان سیستان و بلوچستان

تاریخ انتشار:
معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم با سفر به استان سیستان و بلوچستان از دفتر تبلیغات اسلامی شعبه جنوب شرق کشور، بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار بلاغ، حجت الاسلام والمسلمین سعید روستا آزاد معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم به همراه محمدعلی سلیمانی رئیس مرکز آموزش های کاربردی، در ابتدا وارد  منطقه سیستان و شهرستان زابل شد و با امام جمعه این شهرستان نشست و دیدار داشت که در این نشست پیرامون برنامه های فرهنگی و تبلیغی طلاب و روحانیون منطقه سیستان و تقویت حوزه های علمیه بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی و هیئت همراه در مقصد بعدی سفر خود در شهر زاهدان با آیت الله محامی «نماینده ولی فقیه در استان سیستان و بلوچستان و امام جمعه شهر زاهدان» دیدار نمودند که در این جلسه در راستای تفاهم و همکاری بیشتر بین نهادهای مربوطه بحث و تبادل نظر شد.

حجت الاسلام والمسلمین روستا آزاد در روز دوم حضور خود در استان سیستان و بلوچستان در شهرستان ایرانشهر در دیدار با کارکنان دفتر تبلیغات شعبه جنوب شرق کشور اظهار داشت: ما نباید به دیده کارمندی به فعالیت در دفتر تبلیغات اسلامی نگاه کنیم زیرا کار باید برای رضای خداوند و ترویج مکتب اهل بیت علیهم السلام باشد.

معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی در ادامه روز دوم حضور در شهرستان ایرانشهر، با شرکت در نشست مشورتی که با طلاب خواهر حوزه های علمیه شهرستان ایرانشهر در ساختمان دفتر تبلیغات شعبه جنوب شرق کشور برگزار شد ضمن عرض تسلیت ایام شهادت دخت نبی مکرم اسلام حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها و همچنین دومین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی یاد و خاطره این شهید بزرگوار و همرزمانشان را گرامی داشتند.

photo_2022-01-04_13-44-29.jpg

حجت الاسلام والمسلمین روستا آزاد در پایان روز دوم سفر در دیدار حجت الاسلام والمسلمین بزمانی «امام جمعه شهرستان ایرانشهر» با وی، به بحث بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی پرداخت و اظهار داشت: مقام معظم رهبری (مدظله العالی) نسبت به بیانیه گام دوم بسیار زحمت کشیده اند و هفت توصیه در این بیانیه بیان شده است که همه آنها مهم می باشند و ما باید این بیانیه را یک نقشه راه بدانیم و به آن عمل نماییم.

در پایان این جلسه، حجت الاسلام والمسلمین بزمانی به نکاتی در مورد مشکلات تبلیغ و طلاب در منطقه اشاره نمود.

معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی در روز سوم حضورشان در استان سیستان و بلوچستان در شهرستان دلگان در جلسه مشترک با حضور حجت الاسلام والمسلمین بامری امام جمعه این شهرستان به بحث و تبادل نظر پیرامون مشکلات فرهنگی آن منطقه پرداختند.

معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم و هیئت همراه در پایان سفر خود در شهرستان چابهار در جلسه ای که با حضور حجت الاسلام والمسلمین موسوی امام جمعه شهرستان چابهار و حجت الاسلام والمسلمین عبداللهی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در امور اهل سنت واحد چابهار که در محل دفتر امام جمعه این شهرستان برگزار شد شرکت نمودند.

گفتنی است در این نشست پیرامون برنامه ریزی در جهت توسعه فعالیت های فرهنگی و تبلیغی منطقه و همچنین بررسی معظلات تبلیغی منطقه چابهار مورد بحث و گفتگو قرار گرفت.

photo_2022-01-05_08-25-21.jpg

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس های صفحه وب و آدرس های ایمیل به طور خودکار به پیوند تبدیل می شوند.