با حضور معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی برگزار شد؛

نشست هم اندیشی شورای مشورتی طلاب حوزه های علمیه خواهران شهرستان ایرانشهر

تاریخ انتشار:
نشست شورای مشورتی طلاب حوزه های علمیه خواهران ایرانشهر با حضور حجت الاسلام والمسلمین روستا آزاد در ساختمان دفتر تبلیغات اسلامی شعبه جنوب شرق کشور در شهرستان ایرانشهر برگزار شد.

به گزارش خبرنگار بلاغ، نشست شورای مشورتی طلاب حوزه های علمیه خواهران ایرانشهر با حضور حجت الاسلام والمسلمین سعید روستا آزاد معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم در ساختمان دفتر تبلیغات اسلامی شعبه جنوب شرق کشور در شهرستان ایرانشهر برگزار شد.

معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی در جمع خواهران طلبه شهرستان اظهار داشت: خداوند در همه عالم هستی اسوه هایی را قرار داده است که در قرآن کریم نیز از آنها یاد شده است مانند پیامبر اسلام (ص) و حضرت ابراهیم (ع) که نمونه یک اسوه حسنه می باشند.

وی گفت: در قرآن کریم زنانی هم هستند که از آنها به عنوان اسوه برای همه زنان و مومنین یاد می شود و ما باید بدانیم که چه ظرفیت و توانی در این بانوان می باشد که خداوند آنان را الگو و اسوه قرار می دهد که آن ویژه گی توان تاثیر گذاری و قدرت این زنان می باشد.

حجت الاسلام والمسلمین روستا آزاد در ادامه حضرت فاطمه زهرا (س) را یک بانوی اسوه معرفی نمود و بیان داشت: ما وقتی وارد زندگی حضرت زهرا (س) می شویم چندین آیه در قرآن کریم را در شان و مقام حضرت زهرا (س) می یابیم ماند آیه تطهیر، آیه مباهله، سوره کوثر و آیه مودت که همه این آیات و سوره ها نشان از جایگاه والا و اسوه بودن حضرت زهرا (س) دارد.

معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی مسیر رسیدن به نبوت و ولایت را حضرت فاطمه زهرا (س) دانست و افزود: مسیر رسیدن به پیامبر اسلام حضرت محمد(ص) و امیرالمومنین (ع) حضرت زهرا (س) می باشد و یعنی دو اصل اعتقادی ما نبوت و امامت از مسیر حضرت زهرا (س) می گذرد.

وی در ادامه به فعالیت های فرهنگی و تبلیغی خواهران در سطح منطقه جنوب شرق اشاره داشت و تصریح نمود: ما باید از فعالیت های طلاب خواهر نمونه در سطح منطقه تجلیل کنیم و نکوداشتی برای خواهران مبلغ نمونه در طول سال برگزار نماییم.

لازم به ذکر است در پایان این نشست برخی از طلاب خواهر مشکلات تبلیغی، ایده و نظرات خود را با معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم در میان گذاشتند.

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس های صفحه وب و آدرس های ایمیل به طور خودکار به پیوند تبدیل می شوند.