مدیرکل تبلیغ تخصصی معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی:

طلاب برای انتقال معارف اسلامی از ظرفیت رسانه بهره ببرند

تاریخ انتشار:
مدیر کل تبلیغ تخصصی معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی گفت: امروزه تمامی مبلغان علاوه بر دانش و علم در حوزه تخصصی خود، باید در حوزه رسانه نیز آشنایی کافی داشته باشند، چرا که یکی از راه‌های مهم انتقال معارف، رسانه و نحوه درست استفاده از آن است.
دکتر اباذر جعفری

به گزارش بلاغ به نقل از حوزه، اباذر جعفری مدیرکل تبلیغ تخصصی معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی با اشاره به فعالیت‌های دفتر تبلیغات و راهبردهای آن، اظهار داشت: در رابطه با دفتر تبلیغات و راهبردهای آن، ظرفیت‌های خوبی به وجود آمده و از آنجایی که یکی از شئون و ارکان حوزه‌ها، امر تبلیغ است، بنابراین طی سال‌های گذشته تخصصی کردن تبلیغ و جهت دهی مبلغان هدف اصلی دفتر بوده است.

وی با اشاره به اینکه امروز از مبلغان برجسته‌ای که دوره‌های تخصصی آکادمیک را گذرانده‌اند، بهره می‌بریم، گفت: یکی از راهبردهای دفتر تبلیغات، حمایت از تبلیغ و مبلغان متخصص است و همچنین تبلیغ تربیت محور که مربوط به کودکان، نوجوانان و جوانان است.

مدیرکل تبلیغ تخصصی معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی ادامه داد: در این عرصه چند رشته تخصصی نیز وجود دارد که یکی از این رشته‌ها، حوزه تعمیق باورهای دینی و ترویج معارف دینی است.

وی افزود: از دیگر فعالیت‌هایی که در دستور کار قرار گرفته است، فعالیت در حوزه امداد فرهنگی و مسائل سیاسی_اسلامی است که همه این موارد می‌تواند کمک به ارتقاء سطح کیفی فعالیت‌ها و همچنین دوام و استمرار آنها را رقم بزند.

جعفری خاطر نشان کرد: امروزه تمامی مبلغان علاوه بر دانش و علم در حوزه تخصصی خود، باید در حوزه رسانه نیز آشنایی کافی داشته باشند، چرا که یکی از راه‌های مهم انتقال معارف، رسانه و نحوه درست استفاده از این بستر است.

وی با بیان اینکه از مباحث مهم در بحث تبلیغ، استمرار فعالیت‌ها است، خاطر نشان کرد: رسانه و فضای مجازی یکی از بهترین بسترهایی است که به وسیله آن می‌توان تبلیغ را استمرار بخشید و اثر گذار بود، به معنای دیگر بدون تداوم، سرمایه گذاری، تخصص و رسانه نمی‌توان تبلیغ را در این دوره برپا نگاه داشت.

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس های صفحه وب و آدرس های ایمیل به طور خودکار به پیوند تبدیل می شوند.