معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی؛

توجه به ظرفیت های مردمی ریشه در فرهنگ شیعه و اسلام دارد

تاریخ انتشار:
معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی در بازدید از نمایشگاه معرفی ظرفیت‌های محلات استان قم بیان کرد: توجه به ظرفیت های مردمی و ایجاد زمینه جهت فعالیت های جهادی، ریشه در فرهنگ ناب شیعه و اسلام دارد.
روستاآزاد

به گزارش خبرنگار بلاغ، حجت الاسلام والمسلمین سعید روستاآزاد معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم عصر روز سه شنبه 10 آبان ماه 1401 از نمایشگاه «مقداد» که در راستای معرفی ظرفیت‌های محلات استان قم برای نخستین بار در سطح کشور برپا شده است بازدید کرد.

حجت الاسلام والمسلمین روستاآزاد در خلال بازدید از ظرفیت‌های محلات استان قم در گفتگویی صمیمی با خبرنگاران حاضر در این نمایشگاه اظهار داشت: برپایی «نمایشگاه مقداد» اقدامی لازم و ضروری در جهت شناسایی ظرفیت های بسیار و متنوع محلات مختلف شهر قم صورت گرفته است.

معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی در ادامه مطالب خود افزود: توجه به ظرفیت های مردمی و ایجاد زمینه جهت فعالیت های جهادی، ریشه در فرهنگ ناب شیعه و اسلام دارد.

وی برگزاری نمایشگاه مذکور را در جهت پاسخ به مطالبات رهبر انقلاب اسلامی برشمرد و گفت: توجه به حلقه های میانی و واسط از مطالبات جدی رهبر معظم انقلاب اسلامی بوده و برگزاری نمایشگاه مذکور و توجه به فعالیت قشرهای مختلف که نقش حلقه میانی و واسط را ایفا می کنند در جهت پاسخگویی به مطالبات رهبر انقلاب اسلامی می باشد.

حجت الاسلام والمسلمین روستاآزاد تلاش هر چه بیشتر مسئولان در بهره برداری از ظرفیت های متنوع ارائه شده در نمایشگاه مقداد را خواستار شد و بیان کرد: این نمایشگاه با توجه به لحاظ قالب و محتوا، بیانگر زحمات بسیار گروه های جهادی و مردمی بوده و مناسب است مسئولان ذی ربط تمام تلاش خود را در بهره برداری از این ظرفیت ها بکار گیرند.

معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی مخاطب اصلی این نمایشگاه را متولیان و متصدیان برگزار کننده نمایشگاه دانست و افزود: در یک نگاه کلی مخاطب اصلی نمایشگاه معرفی ظرفیت‌های محلات استان قم، متولیان و متصدیان برگزار کننده این نمایشگاه می باشند. توجه به ظرفیت های متنوع ارائه شده می تواند کمک شایانی در ایجاد هرچه موفق تر فعالیت های دیگر افراد شود.

وی در ادامه با اشاره به ضرورت ایجاد یک شبکه منسجم اطلاع رسانی و معطوف به دستاوردهای محلات قم اظهار داشت: با توجه به اینکه تمام تلاش ها در خصوص ارتباط متولیان فرهنگی و جهادی صورت پذیرفته اما همچنان فاقد یک شبکه منسجم اطلاع رسانی و معطوف به دستاوردهای محلات قم می باشیم و امیدواریم با برگزاری چنین نمایشگاه هایی این نقص برطرف شود.

حجت الاسلام والمسلمین روستاآزاد خاطر نشان کرد: بخش قابل توجهی از نیروی انسانی متخصص در عرصه محله محوری مانند «خانه سبز» و «خانه اعتماد» از سوی معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی تامین می شود و این معاونت آماده ارائه خدمت و تامین نیروی متخصص در عرصه های مختلف می باشد.

شایان ذکر است در این بازدید حجت الاسلام والمسلمین حامد براتی مدیر منابع انسانی و پشتیبانی و حجت الاسلام و المسلمین سیدحامد شریعتمداری مدیرکل تبلیغ عمومی معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حضور داشتند.

روستاآزاد

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس های صفحه وب و آدرس های ایمیل به طور خودکار به پیوند تبدیل می شوند.