رئیس اداره تعاملات و همکاری ها خبر داد:

طراحی سامانه تعاملات و همکاری های فرهنگی و تبلیغی

تاریخ انتشار:
رئیس اداره تعاملات و همکاری های معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی در گفت و گو با خبرنگار ما، از طراحی سامانه تعاملات و همکاری های فرهنگی و تبلیغی خبر داد.
یحیی کمال

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بلاغ، حجت الاسلام والمسلمین یحیی کمال رئیس اداره تعاملات و همکاری های معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی در گفت و گو با خبرنگار ما، از طراحی سامانه تعاملات و همکاری های فرهنگی و تبلیغی خبر داد

حجت الاسلام والمسلمین کمال اظهار داشت: با توجه به راهبرد دفتر تبلیغات اسلامی در مسئله محوری در 4سال آینده و تاکید بر اهمیت و توسعه تعاملات و همکاری های فرهنگی و تبلیغی با نهادهای بیرونی و مجموعه های مختلف درونی دفتر تبلیغات اسلامی و نیز با توجه به ضرورت اهمیت و ارتباط سیستمی و منظومه ای مجموعه های مختلف معاونت فرهنگی وتبلیغی دفتر در عرصه تعاملات و همکاری این سامانه با پیشنهاد و ارائه طرح اولیه از سوی اداره تعاملات و همکاری معاونت فرهنگی وتبلیغی به اداره فناوری این معاونت، فاز اول آن به منظور شناسایی نواقص و ایرادات احتمالی به مرحله اجرای آزمایشی رسیده و پس از رفع اشکالات و نواقص در آینده نزدیک فاز اول آن رونمایی خواهد شد .

رئیس اداره تعاملات و همکاری ها گفت: در این سامانه بخش های مختلفی در زمینه تعاملات و همکاری ها مد نظر قرار گرفته است، از جمله بانک اطلاعات از تفاهمنامه های امضا شده طی سالهای گذشته اعم از تفاهمنامه های که به اجرا در آمده و یا به دلائلی اجرا نشده است در این بخش اصل تفاهمنامه و گزارش تفصیلی آن بارگزاری می شود .

وی در ادامه به بخش دیگری از این سامانه اشاره کرد و افزود: از بخش های دیگر در نظر گرفته شده  در این سامانه بارگزاری گزارش و مستندات جلسات برگزارشده با سایر نهادها و سازمان ها است.

حجت الاسلام والمسلمین کمال ابراز کرد: با توجه به اهمیت اولویت بندی ارتباط با نهادها، موضوعات همکاری و نیز سطح انعقاد تفاهمنامه در این سامانه بخشی برای مدیران و روسای محترم ادارات جهت اظهار نظر و تعیین و اعلام  اولویت های خود در نظر گرفته شده است.

رئیس اداره تعاملات و همکاری ها افزود: با توجه به اینکه یکی از مهمترین اهداف طراحی این سامانه برقراری ارتباط سیستمی مجموعه های مختلف معاونت و در جریان قرار گرفتن آنان از رویدادهای انجام گرفته در عرصه تعاملات و نگاه منظومه ایی به آن می باشد، در این سامانه سطح مشخصی از دسترسی ها برای مدیران و روسای محترم ادارات تعریف شده است. 

زمینه همکاری با وزارت ورزش و جوانان، وزارت نفت و وزارت ارشاد فراهم شده است که نیازمند عقد تفاهمنامه است

حجت الاسلام والمسلمین کمال با اشاره به تعاملات و همکاری های انجام گرفته با سایر نهاد ها افزود: در سال گذشته و همچنین در سال جاری جلسات متعددی با نهاد ها و سازمان های مختلف در عرصه هم افزایی، بهره گیری از ظرفیت های یکدیگر و تعامل و همکاری در راستای مسئله محوری صورت گرفته است که برخی از آنها مانند سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران به امضای تفاهم نامه انجامید وبندهایی از آن هم به اجرا در آمده و برخی دیگر با تدوین و تنظیم تفاهمنامه در مرحله برگزاری جلسات امضای آنها در آینده هستیم.

وی در ادامه بیان کرد: وزارت ورزش و جوانان، وزارت ارشاد اسلامی، وزارت نفت، سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران، سازمان مراتع و جنگل داری از جمله بخشی از سازمان ها و وزارت خانه هایی می باشند که با آنها جلساتی به جهت همکاری و منجر به تنظیم و تدوین و یا امضای تفاهمنامه شده است.

حجت الاسلام والمسلمین کمال خاطر نشان کرد: امید است با حمایت و تقویت تعاملات و نیز همکاری ها در دفتر تبلیغات اسلامی شاهد گسترش، توسعه و تعمیق تعامل فرهنگی و تبلیغی با سایر نهادهای بیرونی و نیز درونی دفتر تبلیغات اسلامی و همچنین تقویت مرجعیت فعال این نهاد در کنشگری حل مسئله در کشور باشیم.   

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس های صفحه وب و آدرس های ایمیل به طور خودکار به پیوند تبدیل می شوند.