معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی تاکید کرد:

آثار مثبت گفتگوی مبلغان با افراد حاضردر اغتشاشات

تاریخ انتشار:
معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی در سلسله نشست های جهاد تبیین که با موضوع «تبیین ابعاد جنگ ترکیبی در اغتشاشات اخیر» برگزار شد بیان کرد: اگر مبلغان و فعالان فرهنگی با آگاهی های لازم و تخصص مورد نیاز، فعالیت های خود را در عرصه جهاد تبیین انجام دهند نه تنها مانعی در ایجاد فعالیت های آنها رخ نمی دهد بلکه عموم افراد جامعه مشتاق مطالب تبیینی و معارفی می باشند که با آگاهی و تخصص همراه شده باشد.
معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی

به گزارش خبرنگار بلاغ، سلسله نشست های جهاد تبیین با موضوع «تبیین ابعاد جنگ ترکیبی در اغتشاشات اخیر» با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین منتظری دادستان کل کشور، صبح امروز پنجشنبه 10 آذر ماه 1401 در سالن همایش های غدیر برگزار شد.

در ابتدای این نشست حجت الاسلام والمسلمین سعید روستاآزاد معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم ضمن تبریک ایام ولادت حضرت زینب(س) اظهار داشت: سلسله نشست های جهاد تبیین با هدف تولید بسته محتوایی برای مواجهه هرچه بهتر مبلغان با آحاد افراد جامعه و تبیین معارف اسلامی برگزار می گردد.

وی در ادامه افزود: حضور دادستان کل کشور به عنوان سخنران این جلسه، از جهت ارتباط گسترده ایشان با طیف های مختلف افراد شرکت کننده در ناآرامی و اغتشاشات اخیر کشور می باشد و باید توجه داشت امنیت کشور به مانند یک رگ حیاتی است که ایجاد امنیت، بر عهده قوه قضائیه و همچنین نیروهای امنیتی و انتظامی است.

معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی بر ضرورت توجه به گره های ذهنی به وجود آمده در قشر نوجوان و جوان کشور و لزوم رفع آن اشاره کرد و گفت: با توجه به مسمومات ایجاد شده در فضای مجازی توسط دشمنان ایران، شبهات فراوانی در ذهن افراد جامعه خصوصا قشر نوجوان و جوان کشور به وجود آمده و دشمن نمی خواهد که این شبهات توسط متولیان امر دین بر طرف گردد و ضروری است که مسئولین فرهنگی کشور اقدامات لازم و به موقع را انجام دهند.

حجت الاسلام والمسلمین روستاآزاد در ادامه مطالب خود بر اهمیت آگاهی و تخصص مبلغان در عرصه جهاد تبیین اشاره کرد و افزود: اگر مبلغان و فعالان فرهنگی با آگاهی های لازم و تخصص مورد نیاز، فعالیت های خود را در عرصه جهاد تبیین انجام دهند نه تنها مانعی در ایجاد فعالیت های آنها رخ نمی دهد بلکه عموم افراد جامعه مشتاق مطالب تبیینی و معارفی می باشند که با آگاهی و تخصص همراه شده باشد.

 

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس های صفحه وب و آدرس های ایمیل به طور خودکار به پیوند تبدیل می شوند.