به منظور گسترش تعامل، همکاری و هم افزایی بین نهادها صورت گرفت:

بررسی زمینه های همکاری فرهنگی و تبلیغی بین دفتر تبلیغات اسلامی و وزارت نفت

تاریخ انتشار:
رئیس اداره تعاملات و همکاری های معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی با هدف بررسی زمینه ها و ظرفیت های همکاری مشترک فرهنگی و تبلیغی، بین دفتر تبلیغات اسلامی و وزارت نفت جمهوری اسلامی ایران با مشاوره وزیر و رئیس اقامه نماز این وزارتخانه دیدار و گفتگو کرد.
بررسی زمینه های همکاری فرهنگی و تبلیغی بین دفتر تبلیغات اسلامی و وزارت نفت

به گزارش خبرنگار بلاغ، حجت الاسلام والمسلمین یحیی کمال رئیس اداره تعاملات و همکاری های معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی با هدف بررسی زمینه ها و ظرفیت های همکاری مشترک فرهنگی و تبلیغی، بین دفتر تبلیغات اسلامی و وزارت نفت جمهوری اسلامی ایران با حجت الاسلام والمسلمین شاهانی مشاوره وزیر و رئیس اقامه نماز این وزارتخانه دیدار و گفتگو کرد.

حجت الاسلام والمسلمین کمال ضمن تبریک انتصاب حجت الاسلام والمسلمین شاهانی به عنوان مشاور وزیر و رئیس ستاد اقامه نماز وزارت نفت، اظهار داشت: با توجه به ماموریت و رسالت دفتر تبلیغات اسلامی در خصوص گسترش و تعمیق باورهای دینی مخاطبان و به ویژه نسل جوان و نیز تفاهمنامه امضا شده بین این دو مجموعه در ابتدای سال جاری، برگزاری جلسات کارشناسی جهت بررسی زمینه ها و راهکارهای اجرایی سازی مفاد این تفاهمنامه ضرورت دارد. 

وی با اشاره به اهمیت وزارت نفت و سطح متنوع و وسیع مخاطبان این وزارتخانه اظهار داشت: این وزارتخانه دارای مخاطبانی در سطوح مختلف «کارکنان»، «خانواده های کارکنان» و «روحانیون» بوده که هریک از این دسته از مخاطبان دارای مسائل، نیازها و زبان مخصوص به خود هستند. همچنین در حوزه ارائه مباحث فرهنگی باید با رویکرد تخصصی و متناسب با مخاطب اقدام نمود.

رئیس اداره تعاملات و همکاری ها در ادامه به بیان ظرفیت های متنوع و مختلف دفتر تبلیغات اسلامی پرداخت و افزود: دفتر تبلیغات اسلامی با در اختیار داشتن ظرفیت گسترده چند هزار نفری مبلغان اعم از مبلغان عمومی، تخصصی و نخبگانی، مرکز ملی پاسخگویی به سوالات دینی، معاونت فضای مجازی و ... وظیفه خود می داند تا این ظرفیت ها را در اختیار مردم و مخاطبان نهادها و سازمان و وزارتخانه ها از جمله وزارت نفت قرار دهد و در تقویت مبانی دینی، فرهنگی و اجتماعی آنها، همکاری مستمر داشته باشد.

در ادامه این دیدار حجت الاسلام و المسلمین شاهانی، ضمن اظهار خرسندی از برگزاری این جلسه اظهار داشت: دفتر تبلیغات اسلامی یکی از نهادهای فرهنگی و دینی بسیار مهم، ارزشمند، شناخته شده و با سابقه طولانی فرهنگی و تبلیغی بوده و ظرفیت های ارزشمند فراوانی را در اختیار دارد. 

وی در ادامه افزود: با توجه به نیازهای گسترده مخاطبان وزارت نفت، ما از همکاری با دفتر تبلیغات اسلامی و در اختیار گرفتن این ظرفیت ها استقبال می کنیم. این ظرفیت ها می تواند برای گسترش، تقویت و تعمیق باور های دینی و پاسخگویی به نیازها، سوالات و شبهات مخاطبان بسیار موثر باشد. 

رئیس ستاد اقامه نماز وزارت نفت در پایان مطالب خود بیان کرد: امیدواریم با برنامه ریزی های مشخص و در فرصتی مناسب جهت بازدید از ظرفیت های دفتر تبلیغات اسلامی و دیدار با معاونان و مدیران این مجموعه در آینده نزدیک به شهر مقدس قم سفر نمائیم.

گفتنی است در ادامه این جلسه حجج اسلام والمسلمین کرفی نماینده تبلیغ تخصصی و خداپرست نماینده مرکز آموزش های کاربردی به معرفی بیشتر ظرفیت های معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی پرداختند.

بررسی زمینه های همکاری فرهنگی و تبلیغی بین دفتر تبلیغات اسلامی و وزارت نفت

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس های صفحه وب و آدرس های ایمیل به طور خودکار به پیوند تبدیل می شوند.