مدیر موسسه مُبلغ جوان در گفتگو با بلاغ :

اولین رویداد استارت آپی حوزوی برگزار می شود

تاریخ انتشار:
آموزش،حمایت وترویج ایده پردازی وخلاقیت در تبلیغات دینی ،از برنامه های موسسه مُبلغ جوان می باشد.

موسسه مُبلغ جوان، اولین موسسه تخصصی ترویج وگسترش خلاقیت ونوآوری در تبلیغات دینی، با مشارکت معاونت فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی، اولین رویداد ایده های آسمانی را برگزار می کند.
به گزارش خبرنگار بلاغ، محمود شفیعی مدیر موسسه مُبلغ جوان، یکی از مهمترین مشکلات عرصه تبلیغات دینی را نبود جذابیت واثر بخشی به دلیل ایده های تکراری دانست .
وی تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی برایده پردازی و نوآوری در تبلیغات دینی ونبود یک مرکز آموزشی وترویج خلاقیت درحوزه های علمیه را نقطه ی شروع حرکت موسسه دانست وافزود: روند سریع بهره گیری وسرمایه گذاری جوامع پیشرفته در مقوله آموزش وترویج خلاقیت و تولید محصولات جذاب فرهنگی، عامل اصلی گسترش سریع فرهنگ غربی در جوامع اسلامی است و باید مراکزی جهت آموزش این مباحث در بطن جامعه اسلامی وبویژه بین مبلغین دینی ایجاد شود .
مدیر موسسه مبلغ جوان، حمایت از ایده پردازان حوزوی و ورود طلاب خلاق به عرصه ی کارآفرینی فرهنگی را امری ضروری دانست که باید مورد توجه مسئولان حوزه قرارگیرد.
شفیعی در ادامه به برگزاری رویداد ایده های آسمانی اشاره کرد وگفت: ایده های آسمانی اولین رویداد خلاقانه طلاب وروحانیون به سبک استارت آپ ویکند (Startup Weekend) است که ضمن توسعه فرهنگ ایده پردازی و خلاقیت در بین حوزویان، سعی دارد ازسیرایده پردازی تا تبدیل به محصول خلاق دینی حمایت کند.
وی رویداد ایده های آسمانی رایک برنامه آموزشی با محوریت ایده ها ی تبلیغی در موضوعاتی همچون انس با قرآن ،اخلاق تبلیغی،مدعیان دروغین و..معر فی کرد که علاقمندان می توانند در قالبهایی مثل اپلیکشن،فیلم ،سایت و...اقدام به ارائه ایده کنند.
مجری رویداد ایده های آسمانی این برنامه را شامل دو روز پیش رویداد در روزهای چهارشنبه وپنجشنبه 6و 7 دی ماه و 3 روز اردوی اصلی در هفته بعد از پیش رویداد در روستای کهک قم و مخاطبان آن را کلیه طلاب خواهر و برادر دارای ایده تبلیغی معرفی کرد وبرگزاری کارگاههای آموزش خلاقیت،معرفی استارت آپ های موفق مذهبی، مدل کسب و کار،ارائه موثر و.. را از برنامه های رویداد دانست و جوایز ایده های برتررا 30 میلیون ریال و حمایت 100 میلیون ریالی عنوان کردند .
مدیر موسسه مبلغ جوان در انتها به مشارکت معاونت فرهنگی، تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی، شتابدهنده شفق و مرکز رشد علوم انسانی در برگزاری این رویداد اشاره کرد و افزود: اداره کل تبلیغ نوین دفتر تبلیغات اسلامی به عنوان حامی اصلی این رویداد، نقش اساسی در برگزاری واطلاع رسانی ایفاء نمودکه از حمایت ها و نگاه به روز مدیران آن تقدیر می شود.
لازم به ذکر است ثبت نام رویداد ایده های آسمانی تا 96/10/4 ادامه دارد وطلاب علاقمندمی توانند به لینک زیر مراجعه نمایند:
http://www.balagh.ir/content/10125

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس های صفحه وب و آدرس های ایمیل به طور خودکار به پیوند تبدیل می شوند.