فرمانده انتظامی قم:

نیروی انتظامی در خط مقدم حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر است

تاریخ انتشار:
سردار آقاخانی وظیفه امروز نیروی انتظامی را اشاعه فرهنگ دینی در جامعه و برخورد با هنجارشکنان دانست و گفت: نیروی انتظامی در خط مقدم حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر است

به گزارش خبرنگار بلاغ به نقل از خبرگزاری حوزه، سردار عبدالرضا آقاخانی، فرمانده انتظامی قم امروز پنجشنبه 30 اسفندماه 1398 در همایش فعالان عفاف و حجاب قم که در سالن همایش‌های غدیر دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم برگزار شد، با بیان این که نیروی انتظامی در خط مقدم حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر است، گفت: شهدا در خاکریزهای حق علیه باطل به ما یاد دادند که چگونه در مقابل ناهنجاری ها و زشتی ها ایستادگی کنیم.

وی تفکر حاکم بر نیروی انتظامی را تفکر دفاع از عفت و پاکی و مقابله با ناهنجاری ها و بی بند و باری ها عنوان کرد و افزود: وظیفه امروز نیروی انتظامی اشاعه فرهنگ دینی در جامعه و برخورد با هنجارشکنان است.

فرمانده انتظامی قم کشف حجاب، ایجاد آلودگی صوتی، بدحجابی، رفتار خلاف عفت عمومی، ایجاد مزاحمت، رانندگی غیرمتعارف، حمل ماهواره و ... را مصداق ناهنجاری ها دانست و بیان داشت: نیروی انتظامی با شدت با این ناهنجاری ها برخورد می کند.

سردار آقاخانی با بیان این که نیروی انتظامی همواره در کنار آمران به معروف قرار دارد و از آنها حمایت می کند، ادامه داد: باید با همکاری نهادهایی همچون سپاه، ستاد احیای امر به معروف، دستگاه قضایی و دیگر نهادهای مرتبط فریضه امر به معروف و نهی از منکر را در قم به عنوان ام القرا عملیاتی کنیم تا پایلوت فرهنگی برای کل کشور باشد.

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس های صفحه وب و آدرس های ایمیل به طور خودکار به پیوند تبدیل می شوند.