شورای هماهنگی گروه های تبلیغی می تواند نقش موثری در شبکه سازی تبلیغی داشته باشد

تاریخ انتشار:
این شورا با توجه به ظرفیت هایی که دارد می تواند نقش بسیار موثری در گسترش و توسعه تبلیغ گروهی، معرفی گروه ها ، جلب حمایت ها و ظرفیت های استانی و شبکه سازی فعالیت گروه های تبلیغی، ایفا نماید
یحیی کمال

به گزارش خبرنگار بلاغ، به منظور بحث و بررسی مسائل و مباحث تبلیغی ویژه استان کرمان جلسه ای با حضور مدیر کل تبلیغ عمومی دفتر تبلیغات اسلامی، رئیس و اعضای شورای هماهنگی گروه های تبلیغی و مسئولان گروه های تبلیغی استان کرمان در سالن اجتماعات معاونت فرهنگی و تبلیغی برگزار شد.

در این جلسه حجت الاسلام والمسلمین یحیی کمال مدیرکل تبلیغ عمومی با تأکید بر توسعه و گسترش تبلیغ گروهی و بهره گیری بیشتر از ظرفیت گروه های تبلیغی گفت: تشکیل گروه های تبلیغی از اتفاقات ارزشمند در ارتقاء امر تبلیغ در دفتر تبلیغات اسلامی به شما می آید. از همین جهت بهره گیری بیشتر از ظرفیت گروه های تبلیغی در مناسبت های مختلف خاصه اعزام های دانش آموزی، تبلیغ در اماکن عمومی و حاشیه های شهرها، خوابگاه های دانشجویی و دانش آموزی و تبلیغ بالینی ضروری است. در این راستا لازم است شورای هماهنگی گروه های تبلیغی استان و سرگروه های تبلیغی با برگزاری دوره های مختلف آموزشی و انتقال تجربه به توانمندسازی اعضای گروه تبلیغی خود بپردازند و در عرصه های یاد شده تبلیغی اقدام کنند.

مدیرکل تبلیغ عمومی در ادامه به اهمیت شورای هماهنگی گروه های تبلیغی اشاره کرد و اظهار داشت: این شورا با توجه به ظرفیت هایی که دارد می تواند نقش بسیار موثری در گسترش و توسعه تبلیغ گروهی، معرفی گروه ها، جلب حمایت ها و ظرفیت های استانی و شبکه سازی فعالیت گروه های تبلیغی ایفا نماید.

حجت الاسلام کمال افزود: از مهم ترین وظایف شورای هماهنگی گروه های تبلیغی می توان به نظارت و ارزیابی گروههای تبلیغی، تایید افزایش و یا حذف گروه های تبلیغی در مناطق، تایید میزان فعالیت و عملکرد گروه ها به منظور اختصاص حمایت از سوی دفتر تبلیغات اسلامی به آنها، برگزاری جلسات هم اندیشی مشترک بین گروهای تبلیغی و مسئولان استانی و برنامه ریزی جهت بهره گیری از حمایت ها، منابع، اعتبار و ظرفیت های استانی برای گروه ها اشاره کرد.

وی گفت: رویکرد و سیاست ریاست محترم دفتر تبلیغات اسلامی، معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی و اداره کل تبلیغ عمومی همچون گذشته حمایت از گسترش و توسعه فعالیت های گروه های تبلیغی و افزایش اعتبار شورای هماهنگی گروه های تبلیغی استان ها به جهت اثربخشی تربیتی این قالب تبلیغی خواهد بود.

گفتنی است در ادامه این جلسه، حجت الاسلام رحمانی رئیس شورا و سرگروه های تبلیغی به بیان نظرات خود در خصوص مسائل، موضوعات و چالش های تبلیغی ویژه منطقه تبلیغی خود پرداخته و از دفتر تبلیغات اسلامی درخواست رفع مشکلات تبلیغی این مناطق، افزایش گروههای تبلیغی برای شهرستان های فاقد گروه، تشکیل پرونده اعضای فاقد پرونده تبلیغی و افزایش اعتبار حمایت از گروه های تبلیغی بویژه گروه های ویژه استان کرمان را داشتند.

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس های صفحه وب و آدرس های ایمیل به طور خودکار به پیوند تبدیل می شوند.