مدیرکل تبلیغ عمومی:

توسعه و گسترش تبلیغ گروهی از دغدغه های دفتر تبلیغات اسلامی است

تاریخ انتشار:
مدیرکل تبلیغ عمومی: با توجه به اهمیت و اثرگذاری تبلیغ گروهی، باید از ظرفیت گروه های تبلیغی در مناسبت های مختلف بیشترین بهره را ببریم.

به گزارش خبرنگار بلاغ، به منظور بحث و بررسی مسائل ومباحث تبلیغی ویژه استان کرمان جلسه ای با حضور حجت الاسلام والمسلمین یحیی کمال مدیر کل تبلیغ عمومی دفتر تبلیغات اسلامی، رئیس و اعضای شورای هماهنگی گروه های تبلیغی و مسئولین گروه های تبلیغی استان کرمان در سالن اجتماعات معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی برگزار شد.

مدیرکل تبلیغ عمومی با تأکید بر ضرورت توجه به توسعه و گسترش تبلیغ گروهی گفت: با توجه به اهمیت و اثرگذاری تبلیغ گروهی، باید از ظرفیت گروه های تبلیغی در مناسبت های مختلف مانند: «اعزام های دانش آموزی»، «تبلیغ در اماکن عمومی و حاشیه های شهرها»، «خوابگاه های دانشجویی و دانش آموزی» و «تبلیغ بالینی» بیشترین بهره را ببریم. در این راستا لازم است شورای هماهنگی گروه های تبلیغی استان و سرگروه های تبلیغی با برگزاری دوره های مختلف آموزشی و انتقال تجربه به توانمندسازی و ارتقاء توانمندی مبلغان حاضر در گروه ها اقدام کنند.

حجت الاسلام والمسلمین کمال با اشاره به اهمیت شورای هماهنگی گروه های تبلیغی خاطرنشان کرد: این شورا با توجه به ظرفیت هایی که دارد می تواند نقش بسیار موثری در گسترش و توسعه تبلیغ گروهی، معرفی گروه ها، جلب حمایت ها و ظرفیت های استانی و شبکه سازی فعالیت گروه های تبلیغی ایفا کند.

وی با بیان بخشی از مهمترین وظایف شورای هماهنگی گروه های تبلیغی گفت: نظارت و ارزیابی گروه های تبلیغی، تایید افزایش و یا حذف گروه های تبلیغی در مناطق، تایید میزان فعالیت و عملکرد گروه ها به منظور اختصاص حمایت از سوی دفتر تبلیغات اسلامی به آنها، برگزاری جلسات هم اندیشی مشترک بین گروهای تبلیغی و مسئولین استانی و برنامه ریزی جهت بهره گیری از حمایت ها، منابع، اعتبار و ظرفیت های استانی برای گروه ها بخشی از فعالیت های شورای هماهنگی گروه های تبلیغی می باشد.

مدیرکل تبلیغ عمومی اضافه کرد: رویکرد و سیاست حجت الاسلام والمسلمین واعظی رئیس دفتر تبلیغات اسلامی، حجت الاسلام والمسلمین روستا آزاد معاون فرهنگی و تبلیغی و اداره کل تبلیغ عمومی همچون گذشته حمایت از گسترش و توسعه فعالیت های گروه های تبلیغی و افزایش اعتبار شورای هماهنگی گروه های تبلیغی استان ها به جهت اثربخشی تربیتی این قالب تبلیغی، خواهد بود.

در ادامه این جلسه، حجت الاسلام رحمانی رئیس شورا و نیز هر یک از سرگروه های تبلیغی به بیان نقطه نظرات خود در خصوص مسائل، موضوعات و چالش های تبلیغی ویژه منطقه تبلیغی خود پرداخته و از دفتر تبلیغات اسلامی درخواست رفع مشکلات تبلیغی این مناطق، افزایش گروه های تبلیغی برای شهرستان های فاقد گروه، تشکیل پرونده اعضای فاقد پرونده تبلیغی و افزایش اعتبار حمایت از گروه های تبلیغی بویژه گروه های ویژه استان کرمان را داشتند.

 

دیدگاه‌ها

ناشناس 11:20 - 1398/10/18

خیلی خوب

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس های صفحه وب و آدرس های ایمیل به طور خودکار به پیوند تبدیل می شوند.