معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی:

مؤسسات فرهنگی، موثرترین جایگاه برای فعالیت های تبلیغی

تاریخ انتشار:
حجت الاسلام و المسلمین روستاآزاد معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی در بازدید از مؤسسه شهید علمدار گفت: تجربه بازدیدهای میدانی از مکان های تبلیغی ثابت کرده است مؤسسات فرهنگی مؤثرترین جایگاه برای فعالیت های تبلیغی می باشد.

به گزارش خبرنگار بلاغ، حجت الاسلام و المسلمین روستاآزاد معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم صبح امروز (چهارشنبه) از مؤسسه فرهنگی تبلیغی علمدار بازدید کرد.

حجت الاسلام روستاآزاد در خلال این بازدید از زحمات این گروه فرهنگی تبلیغی به خصوص حجت الاسلام اخوان مدیر گروه تبلیغی علمدار تشکر کرد و حمایت از چنین مؤسساتی را وظیفه ذاتی دفتر تبلیغات اسلامی دانست.

وی در ادامه مطالب خود، تهیه و تدوین چشم انداز فعالیت های تبلیغی را امری مهم برشمرد و اظهار داشت: داشتن چشم انداز تبلیغی برای 5 سال آینده از لوازم فعالیت مؤسسات فرهنگی و تبلیغی می باشد. مسئولین مؤسسات باید تهیه و تدوین این چشم انداز را در اولویت فعالیت های خود قرار دهند تا بتوانند (به عنوان مثال) بگویند محله مورد نظر فعالیتشان بعد از گذشت 5 سال، آسیب های اجتماعی موجود در آن محله برطرف شده است.

معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی بیان کرد: تجربه بازدیدهای میدانی از مکان های تبلیغی ثابت کرده است مؤسسات فرهنگی مؤثرترین جایگاه برای فعالیت های تبلیغی می باشد.

حجت الاسلام روستاآزاد گفت: در سال گذشته برنامه های زیادی برای حضور مبلغان در مدارس تهیه و تدوین شد، اما به دلیل شیوع ویروس کرونا و تعطیلی مدارس و مساجد، عملاً حضور مبلغان در این دو مکان منتفی گردید، در نتیجه بهترین و مؤثرترین مکان ها برای فعالیت های تبلیغی و ارتباط با مخاطبین، مؤسسات فرهنگی می باشد.

وی به استمرار فعالیت های تبلیغی اشاره کرد و گفت: زمانی فعالیت های تبلیغی می توانند نافع باشند که بصورت مستمر صورت گیرند. فعالیت مؤسسات تبلیغی به دلیل استمرار فعالیت هایشان به مراتب سودمندتر از اعزام های مناسبتی می باشد.

معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی ارزیابی مدیران گروه های تبلیغی از فعالیت های خود و اعضای گروه را امری مهم در بالا بردن راندمان فعالیت های تبلیغی برشمرد و افزود: اینکه مسئول یک مؤسسه بتواند از فعالیت های خود و نیروهای تحت امر خود ارزیابی کند یک کار بسیار عالی در بالا بردن راندمان فعالیت های تبلیغی آن مؤسسه خواهد بود، با ارزیابی می توان نقاط ضعف گروه را شناخت و در صدد برطرف کردن آن برآمد.

گفتنی است در ادامه این بازدید، حجت الاسلام اخوان مدیر گروه تبلیغی علمدار به ارائه فعالیت های انجام گرفته در طول چند سال اخیر پرداخت.

دیدگاه‌ها

سید جلیل 11:33 - 1399/07/10

سلام وقت بخیر پیشنهاد ونیاز فوری این است که به موسسات تبلیغی که به وسیله مبلغین وطلاب اداره میشود نگاه راهبردی داشته باشند وحمایت سخت افزاری نرم افزاری در اولویت قرار دهید . با کمال تشکر

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس های صفحه وب و آدرس های ایمیل به طور خودکار به پیوند تبدیل می شوند.