معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی:

تلاش برای ترک معتادان، مصداق باقیات الصالحات است

تاریخ انتشار:
معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی در بازدید از کمپ ترک اعتیاد "کرامت" بیان کرد: اعتیاد یکی از مسائل مهم آسیب های اجتماعی می باشد و فعالیت های مسئولین ذیربط در راستای رها شدن معتادان از این بلای خانمان سوز، مصداق باقیات الصالحات است.

به گزارش خبرنگار بلاغ، حجت الاسلام والمسلمین روستاآزاد از کمپ ترک اعتیاد مرکز "کرامت" بازدید و اعتیاد را یکی از مسائل مهم آسیب های اجتماعی برشمرد و بر لزوم توجه هر چه بیشتر به اشتغال و مسائل فرهنگی معتادان در حال ترک، تاکید و فعالیت های مسئولین ذیربط در راستای رها شدن معتادان از این بلای خانمان سوز را مصداق باقیات الصالحات دانست.

حجت الاسلام والمسلمین روستاآزاد در ابتدای صحبت خود ضمن تسلیت به مناسبت شهادت آقای محسن فخری زاده دانشمند هسته ای کشور، به دست ایادی کفر، بیان کرد: ترور این دانشمند بزرگوار نشان می دهد هر دولتی که در آمریکا باشد به دنبال ضربه زدن به کشور ایران است و بر دشمنی با ایران در همه زمینه پیش قدم خواهد بود.

وی در ادامه مطالب خود به موضوع اعتیاد اشاره کرد و افزود: در بحث آسیب های اجتماعی خصوصاً بحث اعتیاد از مواردی است که باید فوری و دقیق به آن پرداخه شود. در این بازدید شاهد آن بودیم که در کنار مسأله ترک و درمان، اشتغال و مسائل فرهنگی معتادین نیز مورد توجه قرار گرفته است که این، امر مبارکی می باشد.

معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی اظهار داشت: در فعالیت های تبلیغی، نتیجه کار خیلی مهم است. مثلا در بحث طلاق اگر فعالیتی در خصوص کاهش آن صورت می گیرد باید دید در آخر کار آیا این فعالیت ها منجر به کاهش آمار طلاق شده است یا خیر! در بحث اعتیاد نیز به همین منوال است باید سعی کنیم فعالیت ها و طرح های پیشنهادی به کاهش آمار معتادان در کشور بیانجامد.

حجت الاسلام والمسلمین روستاآزاد توجه به اشتغال معتادان را امری مهم برشمرد و گفت: در بحت اعتیاد، در کنار مسائل درمانی باید به اشتغال و مسائل فرهنگی معتادان در حال ترک نیز توجه شود. همچنین توجه به زمان بعد از ترک نیز مهم است تا فردی که به سختی این بلا را از خود دور کرده ناخواسته دوباره در دام اعتیاد قرار نگیرد.

گزارش تصویری

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس های صفحه وب و آدرس های ایمیل به طور خودکار به پیوند تبدیل می شوند.