معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم مطرح کرد:

نقش موثر طلاب و مبلغین در کاهش ناهنجاری‌های اجتماعی

تاریخ انتشار:
معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم گفت: نهاد دین و منابع انسانی مرتبط با آن در حل معضلات و کنترل و کاهش ناهنجاری‌های اجتماعی می‌توانند بسیار مؤثر باشند.

به گزارش خبرنگار بلاغ به نقل از مهر، حجت الاسلام سعید روستا آزاد، در حاشیه سفر به استان لرستان با اشاره به اینکه برگزاری دوره‌های ویژه و با هدف توانمند سازی منابع انسانی نهاد دین در استان خصوصاً برای طلاب و مبلغین در دستور کار قرار گرفته است، اظهار داشت: مخصوصاً در دوره‌هایی که نیاز استان به آنها شدید است مثل دوره‌های مشاوره و روانشناسی و تربیت مربی کودک به ویژه برای خواهران طلبه اقدام خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه برگزاری این دوره‌ها با هدف تربیت و ارتقای مهارت و دانش و توانمندسازی منابع انسانی صورت می‌گیرد، تصریح کرد: بخشی از فعالیت‌های آموزشی مربوط به فضلا و طلاب لرستانی مقیم قم خواهد بود که در آنجا پیگیری می‌شود.

معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم با تاکید بر اینکه در این راستا جلساتی را با دادگستری، بهزیستی و کمیته امداد لرستان خواهیم داشت، افزود: تصور ما این است که نهاد دین و منابع انسانی مرتبط با آن بسیار در حل معضلات و کنترل و کاهش ناهنجاری‌های اجتماعی می‌توانند مؤثر باشند.

حجت الاسلام روستا آزاد ادامه داد: امیدوارم این سفر به لرستان و این جلسات متعدد نتیجه اش این باشد که از ظرفیت‌ها برای خدمت به مردم خوب و دوست داشتنی و انقلابی لرستان استفاده کنیم.

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس های صفحه وب و آدرس های ایمیل به طور خودکار به پیوند تبدیل می شوند.