رئیس مرکز آموزش های کاربردی خبر داد؛

آمادگی کامل جهت برگزاری دوره های آموزشی در سراسر کشور

تاریخ انتشار:
رئیس مرکز آموزش های کاربردی معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم گفت: این مرکز آمادگی کامل جهت برگزاری دوره های آموزشی در سراسر کشور برای جامعه هدف را دارد.

به گزارش خبرنگار بلاغ، دکتر محمدعلی سلیمانی رئیس مرکز آموزش های کاربردی معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم در جلسه نشست مشترک گروه های تبلیغی تخصصی و عمومی فعال در شهر قم، از آمادگی کامل این مرکز جهت برگزاری دوره های آموزشی در سراسر کشور برای جامعه هدف خبر داد.

دکتر سلیمانی بیان کرد: مرکز آموزش های کاربردی معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی تقریبا در تمامی مسائل مورد نیاز امر تبلیغ و محتوای آن، دوره آموزشی برگزار کرده یا در حال برگزاری می باشد، این دوره ها هم بصورت حضوری و هم مجازی می باشند.

رئیس مرکز آموزش های کاربردی اظهار داشت: در یک سال و نیم اخیر که کشور با شیوع ویروس کرونا مواجه بوده، مرکز آموزش های کاربردی برای برگزاری دوره های حضوری در شهر قم و سایر شهرستان های کشور با محدودیت روبرو شده است. لذا با تولید بیش از 76 هزار دقیقه در قالب 3500 جلسه 20 دقیقه ای توانسته است دوره های آموزشی خود را در فضای مجازی از سر بگیرد.

وی در ادامه افزود: به زودی لیست تمامی دوره های برگزار شده توسط این مرکز با ذکر نام اساتید آن در سایت مرکز و پایگاه اطلاع رسانی بلاغ جهت بهرمندی هرچه بیشتر مبلغان منتشر خواهد شد.

دکتر سلیمانی بیان کرد: سرگروه های محترم در تمام نقاط مختلف کشور بر حسب نیازهای آموزشی گروه خود می توانند با مکاتبه با معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی و با توجه به آمادگی کامل مرکز آموزش های کاربردی در خصوص برگزاری دوره های آموزشی از دوره های این مرکز بهرمند گردند.

گزارش تصویری

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس های صفحه وب و آدرس های ایمیل به طور خودکار به پیوند تبدیل می شوند.