به همت اداره کل تبلیغ تخصصی؛

جلسه نقد کتاب «دعا و سلامت» برگزار می گردد

تاریخ انتشار:
اداره کل تبلیغ تخصصی معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم با همکاری میز تخصصی تعمیق ایمان و باورهای دینی جلسه نقد کتاب «دعا و سلامت» را با حضور دکتر محمدمهدی احمدی فر نویسنده این کتاب، برگزار می کند.

به گزارش خبرنگار بلاغ، اداره کل تبلیغ تخصصی معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم با همکاری میز تخصصی تعمیق ایمان و باورهای دینی جلسه نقد کتاب «دعا و سلامت» را با حضور دکتر محمدمهدی احمدی فراز نویسنده این کتاب، برگزار می کند.

یکی از ضروریات کنونی در حوزه تبلیغ دین، گسترش اندیشه های دینی با رویکرد علمی کاربردی است. دعا یکی از آموزه های دینی است که نگاه کاربردی به دعا برای گسترش اندیشه های دینی و اثر بخشی آن در زندگی مورد توجه می باشد.

با هدف کاربردی سازی آموزه های دینی و افزایش سلامت معنوی جامعه کتاب دعا و سلامت، در حوزه روانشناسی دین با محوریت دعا ، نگاشته شده است. این کتاب پیرو یک دهه تحقیقات تجربی دکتر احمدی فراز در گروه هایی مانند بیماران، دانشجویان، مددجویان، معتادان و خانواده ها تالیف شده و ماحصل برخی از تحقیقات نگارنده بر بیش از ۱۵ کتاب و مقاله دیگر است.

در عین حال این موضوع از سوی برخی کارشناسان مورد نقد می باشد و حدود تاثیرات و محدوده نقش آفرینی دعا در حوزه سلامت را متفاوت از آنچه نگارنده بیان کرده، می دانند. 

گفتنی است این جلسه با حضور نویسنده این کتاب آقای دکتر محمدمهدی احمدی فراز و با نقد و کارشناسی حجت الاسلام و المسلمین دکتر رضا مهکام در روز دوشنبه مورخ 1/9/1400 بصورت حضوری با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی، در سالن همایش های رضوان معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی و بصورت مجازی در سامانه جلسات مجازی اداره کل تبلیغ تخصصی به آدرس https://c88.ir/ZHp  برگزار می گردد. 

شایان ذکر است امتیاز شرکت مبلغان متخصص در این نشست علمی، در ارتقاء رتبه تبلیغ تخصصی ایشان موثر است.

علاقمندان می توانند جهت ثبت نام از تاریخ 26 لغایت 30 آبان ماه 1400 از طریق لینک ذیل، اقدام نمایند.

1111111_4.png

sr1.jpg

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس های صفحه وب و آدرس های ایمیل به طور خودکار به پیوند تبدیل می شوند.