با هدف هم افزایی در حوزه تبلیغ تخصصی صورت گرفت؛

نشست مشترک اداره کل تبلیغ تخصصی با اداره کل امور دانش آموختگان حوزه علمیه خواهران

تاریخ انتشار:
نشست مشترک اداره کل تبلیغ تخصصی معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم و اداره کل امور دانش آموختگان حوزه های علمیه خواهران با هدف شناسایی و بررسی ظرفیت های طلاب و مبلغین فعال حوزه علمیه خواهران برگزار شد.
نشست مشترک اداره کل تبلیغ تخصصی با اداره کل امور دانش آموختگان حوزه علمیه خواهران

به گزارش خبرنگار بلاغ، به منظور شناسایی و بررسی ظرفیت های طلاب و مبلغین فعال حوزه علمیه خواهران، نشست مشترک بین اداره کل تخصصی معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم و اداره کل امور دانش آموختگان حوزه های علمیه خواهران برگزار شد.

در این جلسه، مرتضی برگستان مدیرکل امور دانش آموختگان حوزه های علمیه خواهران با اشاره به راه‌اندازی سامانه نجم، اظهار داشت: این سامانه با هدف تجمیع اطلاعات مرتبط با شناسایی و جذب، به روز رسانی اطلاعات، وضعیت‌سنجی و طبقه‌بندی، استعدادیابی و نیازسنجی،توانمندسازی، حمایت و بکارگیری طلاب و دانش‌آموختگان راه اندازی شده است.

وی با اشاره به نقش مهم دفتر تبلیغات اسلامی در استفاده از ظرفیت طلاب و مبلغین خواهر، افزود: اطلاعات سامانه نجم، امکان استفاده حداکثری از ظرفیت طلاب و مبلغین حوزه علمیه خواهران را برای ارگان ها و نهاد های مختلف فراهم کرده است.

مدیرکل امور دانش آموختگان رویکرد فعالیت های حوزه علمیه خواهران را مسئله محوری دانست و بیان کرد: در همین راستا در حوزه پیشگیری از اعتیاد، حدود 84 مبلغه خواهر دوره های مقدماتی، تکمیلی و مصاحبه را با موفقیت به پایان رسانده اند واین آمادگی وجود دارد تا در حوزه های مورد نیاز دیگر به خصوص در حوزه آسیب های اجتماعی، آموزش های لازم به مبلغین خواهر داده شود .

در ادامه اباذر جعفری مدیر کل تبلیغ تخصصی ضمن تشریح ضرورت رویکرد تخصصی در تبلیغ دین، از رویکرد تخصصی دانش آموختگان خواهر در مقوله تبلیغ استقبال نموده و برای ساماندهی ظرفیت خواهران مبلغه در سامانه تبلیغ تخصصی اعلام آمادگی نمودند.

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس های صفحه وب و آدرس های ایمیل به طور خودکار به پیوند تبدیل می شوند.