توسط پایگاه اطلاع رسانی بلاغ منتشر شد؛

مجموعه پوستر های اینفوگرافی ایام تبلیغی ماه محرم به سه زبان فارسی، عربی و انگلیسی

تاریخ انتشار:
پایگاه اطلاع رسانی بلاغ مجموعه پوستر های اینفوگرافی ایام تبلیغی ماه محرم به سه زبان فارسی، عربی و انگلیسی که توسط حجت الاسلام و المسلمین محمد رضایی از مبلغان فعال دفتر تبلیغات اسلامی تهیه و تنظیم شده است را منتشر کرد.
مجموعه پوستر های اینفوگرافی ایام تبلیغی ماه محرم  به سه زبان فارسی، عربی و انگلیسی

پایگاه اطلاع رسانی بلاغ| به منظور تامین محتوای تبلیغی مبلغان، مجموعه پوستر های اینفوگرافی ایام تبلیغی ماه محرم به سه زبان فارسی، عربی و انگلیسی و همچنین فایل پژوهشی «یک موقعیت سه انتخاب» که توسط حجت الاسلام و المسلمین محمد رضایی از مبلغان فعال دفتر تبلیغات اسلامی تهیه و تنظیم شده است را منتشر کرد.

شایان ذکر است فایل پژوهشی «یک موقعیت سه انتخاب»، موقعیت های انسانی را در وضعیت های سه گانه سفید و سیاه و خاکستری بر بستر انتخاب های انسانی در حادثه عاشورا با نگاهی کاربردی معرفی می نماید.

گفتنی است با توجه به فایل پژوهشی «یک موقعیت سه انتخاب» و همچنین نیاز مبلغان به محتوای تبلیغی در ماه محرم مجموعه پوستر های اینفوگرافی به سه زبان فارسی، عربی و انگلیسی با عنوان «تربیت حماسی شخصیت های عاشورایی» تولید گردیده است.

لازم به ذکر است فایل های مذکور ضمن امکان استفاده برای خطابه، امکان برگزاری نمایشگاه دیداری داشته و انتشار آن در فضای مجازی به صورت یکجا و یا روزشمار، روشی برای غنی سازی محتوایی درگاه های اینترنتی خواهد بود.

جهت دانلود مجموعه پوستر های اینفوگرافی ایام تبلیغی ماه محرم و همچنین فایل پژوهشی «یک موقعیت سه انتخاب» به پایین همین صفحه مراجعه نمایید.

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس های صفحه وب و آدرس های ایمیل به طور خودکار به پیوند تبدیل می شوند.