توسط پایگاه اطلاع رسانی بلاغ؛

«ویژه نامه عفاف و حجاب» منتشر شد

تاریخ انتشار:
توسط پایگاه اطلاع رسانی بلاغ و همزمان با ایام ولادت حضرت زینب سلام الله علیها، «ویژه نامه عفاف و حجاب » منتشر شد.
«ویژه نامه عفاف و حجاب» منتشر شد

به گزارش خبرنگار بلاغ، توسط پایگاه اطلاع رسانی بلاغ معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی، همزمان با ایام ولادت حضرت زینب سلام الله علیها، «ویژه نامه عفاف و حجاب» منتشر شد.

شایان ذکر است ویژه نامه عفاف و حجاب شامل نه بخش «سخنرانی مکتوب»، «کلیپ و نماهنگ»، «نگارخانه»، «مقالات»، «اشعار»، «صوت و پادکست»، «کتاب و نرم افزار»، «پرسمان» و «مجموعه استوری» می باشد.

از ویژگی های این ویژه نامه می توان به کاربردی بودن، متنوع بودن قالب های ارائه محتوا، پاسخگویی به شبهات روز با در نظر گرفتن اقناع درست مخاطب اشاره کرد.

در بخش "نگارخانه" این ویژه نامه از مجموعه تصاویر نمایشگاهی با کیفیت با موضوعات ملی، مذهبی و اعتقادی مرتبط با مسئله عفاف و حجاب استفاده گردیده است.

استفاده از «نماهنگ»، «محتوای تحلیلی»، «پاسخ به سوالات و شبهات» از ویژگی های بخش "کلیپ و نماهنگ" در این ویژه نامه می باشد.

ازموضوعات بخش های "مقاله" این ویژه نامه می توان به «بررسی روش‌های آموزش حجاب به دختران»، «ادله فقهی الزام حاکمیت به حجاب»، «فواید حجاب در ابعاد فردی، اجتماعی و اقتصادی»، «بررسی ترویج پوشش نامناسب از طریق فضای مجازی»، «پوشش، شرایط و حدود آن برای زنان»، «جایگاه حجاب و نقش زنان مسلمان در کلام رهبر انقلاب»، «رضاخان و اعلام رسمی کشف حجاب» اشاره کرد.

ارائه دانلود رایگان کتاب، درسنامه تبلیغی ویژه مبلغان دانش آموزی و فعالان فرهنگی در عرصه حجاب و عفاف و همچنین نرم افزار در قالب اندروید و فایل PDF، از ویژگی های بخش "نرم افزار" ویژه نامه عفاف و حجاب بشمار می آید.

در بخش "پرسمان" این ویژه نامه، نسبت به سوالات عموم افراد جامعه در موضوع عفاف و حجاب توجه شده و در صدد ارائه پاسخ به سوالات و شبهات مخاطبان با مطالب متقن و مستند برآمده است.

علاقه مندان جهت استفاده از مطالب این ویژه نامه می توانند با مراجعه به www.balagh.ir/content/18206 اقدام نمایند.

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس های صفحه وب و آدرس های ایمیل به طور خودکار به پیوند تبدیل می شوند.