معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی تاکید کرد:

ضرورت حضور گروه های تبلیغی در مدارس کشور

تاریخ انتشار:
معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی در جلسه شورای هماهنگی تبلیغ استان فارس بیان کرد: با توجه به سرمایه گذاری دشمن در ایجاد گره های ذهنی در نوجوانان و جوانان، حضور فعال گروه های تبلیغی در مدارس کشور یک امر ضروری می باشد.
ضرورت حضور گروه های تبلیغی در مدارس کشور

به گزارش خبرنگار بلاغ، جلسه شورای هماهنگی تبلیغ استان فارس با حضور حجت الاسلام و المسلمین سعید روستا آزاد معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم و حجت الاسلام و المسلمین حاجی پور رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان فارس در سالن جلسات شهید سلیمانی برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین روستاآزاد در ابتدای مطالب خود ضمن تشکر از حضور گروه های تبلیغی در مدارس اظهار داشت: تبلیغ گروهی یکی از امور مبارکی  است که در سال های اخیر شکل گرفته و شاهد اثرات بسیار آن نیز بوده ایم، اما ظرفیت «تبلیغ گروهی» بیش از مواردی است که تا کنون صورت پذیرفته و باید سعی شود از تمام ظرفیت های آن به نحو احسن استفاده گردد.

معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی با اشاره به اهمیت ایام تبلیغی «دهه فجر» و «ایام فاطمیه» خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه در سال های آینده ماه محرم در تابستان و ماه مبارک رمضان در تعطیلات عید نوروز قرار خواهد گرفت، حضور مبلغان در ایام تبلیغی «دهه فجر» و «ایام فاطمیه» باید مورد توجه مسئولان به عنوان پشتیبان و گروه های تبلیغی به عنوان مجری برنامه های تبلیغی قرار گیرد.

وی حضور فعال گروه های تبلیغی در مدارس کشور را یک امر ضروری برشمرد و افزود: با توجه به سرمایه گذاری دشمن در راستای ایجاد گره های ذهنی در نوجوانان و جوانان، حضور فعال گروه های تبلیغی در مدارس کشور یک امر ضروری می باشد. 

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس های صفحه وب و آدرس های ایمیل به طور خودکار به پیوند تبدیل می شوند.