رئیس مرکز آموزش های کاربردی خبر داد؛

اولین حضور میدانی دانش پژوهان دوره تربیت مدرس جهاد تبیین

تاریخ انتشار:
رئیس مرکز آموزش های کاربردی معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم در گفت و گو با خبرنگار بلاغ، از اولین حضور میدانی دانش پژوهان دوره تربیت مدرس جهاد تبیین خبر داد.
اولین حضور میدانی دانش پژوهان دوره تربیت مدرس جهاد تبیین

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بلاغ، رئیس مرکز آموزش های کاربردی معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم در گفت و گو با خبرنگار ما، از اولین حضور میدانی دانش پژوهان دوره تربیت مدرس جهاد تبیین خبر داد.

رئیس مرکز آموزش های کاربردی اظهار داشت: در راستای عمل به فرمان مهم رهبر معظم انقلاب مبنی بر فوری و قطعی بودن جهاد تبیین و پاسخ به شبهاتی که دشمن در جنگ شناختی در جامعه نسبت به ارزش ها و آرمان های انقلاب القاء و آینده کشور را سیاه و تاریک ترسیم و در نتیجه جامعه را نسبت به آینده نا امید می کند از سویی، و از سوی دیگر تقاضای فراوان مسئولان فرهنگی استان ها، مدارس و فرهنگیان سراسر کشور  از دفتر تبلیغات اسلامی جهت حضور اساتید شاخص، این مرکز دوره تربیت استاد جهاد تبیین ویژه فرهیختگان را در آذر ماه سال جاری برگزار نمود.

وی در ادامه افزود: در راستای عملیاتی کردن دوره مذکور و با هدف حضور مبلغان متخصص و آموزش دیده «اولین حضور میدانی دانش پژوهان دوره تربیت مدرس جهاد تبیین» در تاریخ 19 بهمن ماه در مدارس دخترانه و پسرانه شهرستان های پاکدشت و شریف آباد صورت پذیرفت.

رئیس مرکز آموزش های کاربردی بیان کرد: در اولین اعزام دانش پژوهان دوره تربیت مدرس جهاد تبیین 23 نفر مبلغ آقا و 8 نفر خانم در 25 مدرسه متوسطه و 5 مدرسه ابتدایی شهرستان های پاکدشت و شریف آباد حضور یافتند.

وی گفت: در کنار اجراری برنامه مذکور، حجت الاسلام و المسلمین دکتر رنجبر استاد حوزه و دانشگاه و مدیر علمی دوره تربیت استاد جهاد تبیین در جمع «شورای اداری»، «اساتید و دانشجویان دانشگاه ابوریحان» و «طلاب و فضلای حوزه علمیه جعفریه» شهرستان پاکدشت در خصوص لزوم توجه به موضوع «جهاد تبیین» سخنرانی کرد.

رئیس مرکز آموزش های کاربردی خاطر نشان کرد: لازم میدانم از مساعدت و حمایت های معاون محترم فرهنگی تبلیغی، اداره کل تبلیغ تخصصی و عمومی و مدیریت منابع انسانی معاونت که نهایت همکاری را در اجرای این برنامه داشتند تقدیر و تشکر نمایم.

 

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس های صفحه وب و آدرس های ایمیل به طور خودکار به پیوند تبدیل می شوند.