به منظور ایجاد همکاری مشترک فرهنگی، تبلیغی، آموزشی و محتوایی صورت گرفت؛

دیدار رئیس اداره همکاری ها و تعاملات با مشاور وزیر و رئیس اقامه نماز وزارت نفت

تاریخ انتشار:
حجت الاسلام و المسلمین کمال رئیس اداره همکاری ها و تعاملات معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم با حجت الاسلام والمسلمین حاجی کمالی مشاور وزیر و رئیس اقامه نماز وزارت نفت در محل این وزارت خانه دیدار و گفتگو کرد.
دیدار رئیس اداره همکاری ها و تعاملات با مشاور وزیر و رئیس اقامه نماز وزارت نفت

به گزارش خبرنگار بلاغ، حجت الاسلام و المسلمین کمال رئیس اداره همکاری ها و تعاملات معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم به منظور ایجاد همکاری مشترک فرهنگی، تبلیغی، آموزشی و محتوایی با حجت الاسلام والمسلمین حاجی کمالی مشاور وزیر و رئیس اقامه نماز وزارت نفت در محل این وزارت خانه دیدار و گفتگو کرد.

در ابتدای این دیدار حجت الاسلام والمسلمین کمال با اشاره به رسالت دفتر تبلیغات اسلامی مبنی بر در اختیار گذاشتن فعالیت های گسترده خود در معرض عموم، اظهار داشت:با توجه به ماموریت و رسالت دفتر تبلیغات اسلامی در خصوص گسترش و تعمیق باورهای دینی مخاطبان و به ویژه نسل جوان،  این مجموعه خود را موظف می داند تا از طریق همکاری با نهادها، سازمان ها و وزارتخانه های نظام جمهوری اسلامی ظرفیت های گسترده فرهنگی، تبلیغی، آموزشی و محتوایی خود را در اختیار عموم افراد جامعه اعم از مخاطبان مناطق شهری و روستایی و نیز مخاطبان وزارتخانه ها و نهادها قرار دهد.

وی در ادامه افزود: وزارت نفت هم یکی از وزارتخانه های مهم نظام جمهوری اسلامی است که شامل چهار دسته مخاطب؛ کارکنان و پرسنل، خانواده های آنان، فرزندان، جوانان و نوجوانان و بخش آخر روحانیون شاغل و یا فعال در حوزه تبلیغ می باشد.

رئیس اداره همکاری ها و تعاملات به بیان ظرفیت های متنوع و مختلف دفتر تبلیغات اسلامی پرداخت و ابراز داشت: دفتر تبلیغات اسلامی با در اختیار داشتن ظرفیت گسترده چند ده هزار نفری مبلغان اعم از مبلغان عمومی، تخصصی و نخبگان تبلیغی، گروه های تبلیغی عمومی وتخصصی و همچنین ظرفیت مرکز آموزش های کاربردی که آموزش و توانمند سازی مبلغان و سایر نیروهای فعال فرهنگی، خانواده ها و جوانان را به صورت حضوری و مجازی بر عهده دارد و نیز ظرفیت گروه تولید محتوای تبلیغی، مرکز ملی پاسخگویی به سوالات دینی و معاونت فضای مجازی آماده همکاری با سایر نهادها و سازمان های مختلف در کشور می باشد.

حجت الاسلام والمسلمین کمال گفت: مجموعه دفتر تبلیغات اسلامی برای آموزش و تقویت مبانی دینی مخاطبان وزارت نفت بصورت تخصصی و مستمرآمادگی کامل دارد. 

وی تصریح کرد: با توجه به سرمایه گذاری گستره و نقشه های دشمنان در آسیب زدن به اعتقادات دینی و انقلابی مردم و به ویژه جوانان و نوجوانان ضرورت دارد برای مقابله با آنها فعالیت های تخصصی جدی و مستمر دینی و فرهنگی را در دستور کار خود قرار دهیم و دفتر تبلیغات اسلامی با تمام ظرفیت خود برای مقابله با این تحرکات دشمن از آمادگی لازم و کافی برخوردار است.

رئیس اداره همکاری ها و تعاملات اظهار داشت: مجموعه دفترتبلیغات اسلامی آمادگی دارد تا در قالب امضای تفاهمنامه همکاری فرهنگی تبلیغی با وزارت نفت همچون سایر وزارت خانه ها و سازمانهای نظام مقدس جمهوری اسلامی، ظرفیت های فرهنگی و تبلیغی، آموزشی و محتوایی و مرکز ملی پاسخگویی به سوالات دینی خود را در اختیار این وزارتخانه قرار دهد.

گفتنی است در ادامه حجت الاسلام و المسلمین حاجی کمالی ضمن اظهار خرسندی و خوشحالی از برگزاری این جلسه و تشکر و قدردانی از حضور نماینده دفتر تبلیغات اسلامی در وزارت نفت و پیشگام شدن این نهاد جهت ایجاد همکاری های فرهنگی و تبلیغی بین دفتر تبلیغات اسلامی و وزارت نفت به ویژه آموزش و توانمند سازی مبلغان و روحانیون این وزارت خانه افزود: دفتر تبلیغات اسلامی یکی از نهادهای فرهنگی و دینی بسیار مهم، ارزشمند، شناخته شده و با سابقه طولانی فرهنگی وتبلیغی است و ظرفیت ارزشمند فراوانی را در اختیار دارد که می تواند برای گسترش و تقویت و تعمیق باور های دینی مردم از جمله مخاطبان وزارت خانه ها و نهادی کشور نقش بسیار مهمی را ایفا نماید.

وی در ادامه افزود: ما به عنوان ستاد اقامه نماز وزارت نفت که وظیفه فعالیت دینی در این وزارتخانه را بر عهده داریم نسبت به همکاری با دفتر تبلیغات اسلامی و انعقاد تفاهمنامه همکاری در حوزه های مختلف دینی و فرهنگی اعلام آمادگی می کنیم.

رئیس اقامه نماز وزارت نفت گفت: امیدواریم در اردیبهشت ماه سال جاری جهت دیدار با معاون و مدیران محترم دفتر تبلیغات اسلامی و امضای تفاهمنامه سفر به شهر مقدس قم صورت پذیرد.

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس های صفحه وب و آدرس های ایمیل به طور خودکار به پیوند تبدیل می شوند.